«بی‌باک» هیچ آپشنی برای سرمربیگری تیم ملی نداشت/ برخی اعضای شورای فنی از تکواندو سر در نمی‌آورند/ عمر ورزشی ما با این بی‌برنامگی تلف می‌شود

11:11 - 10 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۱۶۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش تکواندوی ایران معتقد است مهدی بی‌باک هیچ آپشنی برای هدایت تیم ملی بزرگسالان ندارد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مهدی خدابخشی که با تصمیم مهدی بی‌باک از ترکیب تیم ملی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی جهان خط خورد، در واکنش به نتایج تیم ملی در میدان جهانی به خبرنگار گروه ورزشی ، گفت: وقتی بازی‌ها را می‌دیدم فقط حسرت می‌خوردم که چرا من نباید در ترکیب باشم. من ۵ سال برای تکواندوی ایران مدال آوردم و انتظار داشتم یک نفر از من حمایت کند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: نتایج تیم ملی در میدان جهانی قابل پیش‌بینی بود. به نظر من تیم ما بعد از مصاحبه مأیوس کننده سرمربی باخت. مگر نفر اول یک تیم باید بگوید من فقط چند ماه است آمده‌ام و توقع ایجاد نکنید؟

نابودگر تکواندوی ایران در ادامه به انتخاب غلط سرمربی تیم ملی اشاره کرد و گفت: بی‌باک هیچ آپشنی برای هدایت تیم ملی نداشت. به این انتخاب غلط این موضوع را هم اضافه کنید که هیچ بزرگتری بالای سر تیم نبود. طبعا نباید هم تیم در رقابت‌های جهانی کره جنوبی نتیجه بگیرد.
 
خدابخشی در پاسخ به این سوال که چرا حاضر به بازی انتخابی نشد تا در ترکیب تیم جای بگیرد، گفت: حرف من این بود که چرا فقط من باید انتخابی بزنم؟ هرکس که در تورنمنت یونان ضعیف عمل کرد باید انتخابی می‌زد ولی اینکه چرا فقط من باید انتخابی می‌زدم سوالی است که جوابش روشن است.

وی ادامه داد: هرکس که از بی‌باک حمایت کرد گل سر سبد تیم ملی شد. اصلا در تیم رفاقت نزدیک عجیبی بین سرمربی و برخی بازیکنان وجود داشت. من به عنوان یک ملی‌پوش سوال می‌کنم چه دلیل دارد یک مربی تا این اندازه به برخی شاگردانش نزدیک باشد؟

قهرمان تکواندوی جهان در ادامه به حاشیه‌سازی خودساخته بی‌باک برای تیم ملی اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر همیشه انتخابی‌ها در حضور اصحاب رسانه و بسیار شفاف برگزار می‌شد اما سرمربی جدید تیم ملی از برگزاری انتخابی طفره رفت و با دست خودش تیم را به حاشیه برد. البته این موضوع تازه‌ای نیست و تیم ما حدود یک سال قبل از المپیک زمین خورد!

وی در پاسخ به این سوال که مشکل تکواندو چگونه برطرف می‌شود، اظهار داشت: باید همه دور هم جمع شوند و یک فکری به حال تیم ملی کنند. حتی ریاست فدراسیون باید از منتقدان هم دعوت کند تا دور یک میز جمع شده و در خصوص مشکلات این روزهای تکواندو نظر بدهند.

خدابخشی در واکنش به این صحبت که تشکیل شورای فنی چه کمکی به تیم ملی کرد، گفت: کمک که نکرد هیچ بلکه وضعیت بدتر هم شد. برخی از اعضای شورای فنی اصلا از تکواندو سر در نمی‌آورند. اصلا بعضی از آن‌ها من را نمی‌شناسند! به نظر من در شورای فنی هم باند داریم.

نابودگر تکواندو در پایان تصریح کرد: حیف تیمی که استاد مقانلو ساخته بود. اصلا توان فنی مقانلو و بی‌باک قابل قیاس نیست و واقعا در سال‌های گذشته تیم خوبی داشتیم. البته در آن زمان استاد ذوالقدر هم بالای سر تیم بود که وجودش برای تیم ملی نعمتی بود. امیدوارم هرچه سریع‌تر اوضاع تیم ملی سر و سامان پیدا کند چون با این بی‌برنامگی عمر ورزشی ما تلف می‌شود.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *