روی کاغذ یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی جهان هستیم/ نباید به اما و اگر‌ها توجه کنیم

9:35 - 31 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۱۱۷۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌توان از الان چیزی را پیش‌بینی کرد اما به نظر من تیم ایران روی کاغذ یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم ملی تکواندوی ایران با 8 ورزشکار عازم رقابت‌های جهانی کره جنوبی شده است. این تیم به اعتقاد سرمربی سابق تیم ملی روی کاغذ یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است.

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در این باره اظهار داشت: اسم هر مسابقه‌ای بار روانی خاصی روی ورزشکار ایجاد می‌کند. ما تیم گردن‌کلفت و با تجربه‌ای داریم و با توجه به زمان مناسبی که کادر فنی در اختیار داشته، فکر می‌کنم کسب نتایج ایده‌آل دور از دسترس نباشد. البته ما فقط طبق پیشینه بازیکنان پیش‌بینی می‌کنیم و هیچ چیز را به طور قطعی بیان نمی‌کنیم.

وی در ادامه به آنالیز بازیکنان تیم ایران پرداخت و گفت: آرمین هادی‌پور بازیکن با تجربه‌ای است. حدود سه سال در تیم ملی بوده و میادین خوبی را تجربه کرده و الان زمان شکوفا شدن آرمین است.

مقانلو ادامه داد: فرزان عاشورزاده را همه می‌شناسند. این بازیکن توانایی زیادی دارد و باید دید با توجه به اینکه وزن کم کرده می‌تواند مثل همیشه باشد یا خیر. امیدوارم فرزان در لحظات حساس و تعیین‌کننده تصمیمات درستی بگیرد.

سرمربی سابق تیم ملی در ادامه به تمجید از هاشم حسینی پرداخت و گفت: این ملی‌پوش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. او قهرمان آسیا بوده و امیدوارم اسم مسابقات روی روند کار او تاثیر منفی نگذارد.

کارشناس تکواندو کشورمان تصریح کرد: ابوالفضل یعقوبی در وزن سنگین و سختی قرار دارد اما بازیکن دست و پا بسته‌ای نیست و امیدوارم از این میدان بزرگ سربلند بیرون بیاید.

مقانلو به نقش تاثیرگذار حجی‌زواره اشاره کرد و گفت: مسعود کاپیتان تیم ماست و با توجه به تجربه‌ای که دارد، می‌تواند عصای دست کادر فنی باشد. او بزرگتر تیم است و نقش مهم و بزرگی در تیم ملی تکواندو ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: شانس در خانه پوریا عرفانیان را زده و این جوان با استعداد باید از فرصت بزرگی که نصیبش شده، به بهترین نحو استفاده کند. سعید رجبی هم قهرمان دانشجویان جهان است و باید با تمرکز مبارزه کند تا به موفقیت برسد.

سرمربی سابق تیم ملی در خصوص سجاد مردانی گفت: سجاد نیاز به تعریف و تمجید ندارد و همیشه یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال بوده و هست. او جزو خوب‌های تکواندو به شمار می‌آید و می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.

مقانلو در پایان اظهار داشت: نقش فرمانده (سرمربی) این تیم خیلی مهم است و نباید به اما و اگر‌ها توجه داشته باشد. همه تیم‌ها در میان جهانی برای قهرمانی می‌آیند و من فکر می‌کنم تیم ایران روی کاغذ یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی جهان است.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *