رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کمک ۵۰۰ میلیون ریالی خیران کوهبنانی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد / اهدای یک قطعه زمین یک هزارمتری در جشن گلریزان

9:08 - 30 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۹۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان از کمک بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریالی خیران کوهبنانی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در مراسم جشن گلریزان در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حسین رمضانی شامگاه گذشته در حاشیه مراسم جشن گلریزان اظهار داشت:در این مراسم علاوه بر کمک مالی، یک قطعه زمین به متراژ یک هزار مترمربع نیز جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه اهدا شد.

وی تصریح کرد:با توجه به تاکید دین مبین اسلام در خدمت به نوع همنوعان و توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برنامه جشن گلریزان از سوی رئیس دادگستری کرمان و ستاد دیه استان برنامه ریزی شد.

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان از کمک بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریالی خیران کوهبنانی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در مراسم جشن گلریزان در این شهرستان خبر داد.

این مقام قضائی عنوان کرد: ستاد دیه مربوط به جرائم غیرعمد مانند تصادفات و زندانیانی است که به‌دلیل عدم پرداخت‌های مالی، نفقه، مهریه و... در زندان هستند که مشکلات زیادی برای خانواده‌هایشان به وجود آورده است و همچنین فرزندان این خانواده‌ها از محبت پدر و مادری محروم هستند.

رمضانی بیان داشت: این زندانیان با کمک‌های خیران که ممکن است مشکلات عاطفی، اقتصادی و... داشته باشند آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان برمی‌گردند و لبخند بر لبان کودکانی نشانده می‌شود که همواره منتظر حضور پدر در کنار خود هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *