رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هشدار بازپرس ویژه فرودگاه مشهد به فروشندگان بلیت و برپاکنندگان تورهای مسافری/ مسافرین از سایت‌های غیرمعتبر بلیت نخرند

13:29 - 21 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۷۹۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
بازپرس شعبه ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات تابستان و افزایش آمار سفرهای هوایی نسبت به کلاهبرداری در پوشش فروش بلیت هشدار داد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، بازپرس شعبه ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات تابستان و افزایش آمار سفرهای هوایی نسبت به کلاهبرداری در پوشش فروش بلیت هشدار داد.

قاضی اصولی صفار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به برخی شکایات واصله به شعبه ویژه جرائم فرودگاه مشهد در این زمینه، اعلام کرد که مسافرین از خرید بلیت از سایت‌های غیرمعتبر و جعلی به صرف ارزان بودن خودداری کنند.

وی برای نجات مسافرین از گرفتار شدن در دام شیادان و کلاهبرداران به آن‌ها توصیه کرد نسبت به خرید بلیت از آژانس‌های هواپیمایی معتبر اقدام کنند.

بازپرس اصولی صفار توضیح داد:مسافرین در صورت عدم دسترسی به آژانس‌های هواپیمایی نسبت به خرید بلیت از سایت‌های معتبری که دارای وبگاه اینترنتی و یا اینماد (برچسب اعتماد) هستند، اقدام نمایند.

بازپرس ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در ادامه ضمن هشدار به فروشندگان بلیت و برپا کنندگان تورهای مسافری تصریح کرد: کسانی که اقدام به فروش بلیت یا تور مسافری می‌کنند باید حتما قبل از آن مجوزهای لازم را از سازمان هواپیمایی و اداره شرکت‌های فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور اخذ کرده باشند.

قاضی اصولی صفار تاکید کرد: در صورت عدم اخذ مجوزات لازم و اقدام به فروش بلیت یا تور، رفتار و اعمال آنان از مصادیق جرم کلاهبرداری محسوب شده و در صورت شکایت شاکی  طبق قوانین و مقررات رسیدگی خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *