رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیشکسوتان فوتبال کارت اهدای عضو گرفتند

13:45 - 21 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۷۸۹۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، جشن هواداری تیم ملی با محوریت تقدیر از خانواده های اهداکننده زنده یاد مجید نایینی و وحید باغگلی در سالن آمفی تئاتر محک برگزار شد.
پیشکسوتان فوتبال کارت اهدای عضو گرفتندبه گزارش گروه جامعه ،شب گذشته در جشن هواداری تیم ملی که به همت سامانه ۹۰۹۰ در سالن آمفی تئاتر محک برگزار شد بر لزوم فرهنگ سازی اهدای عضو از سوی ورزشکاران تاکید و از دو خانواده اهداکننده که به تازگی اعضای بدن ورزشکاران خود را که دچار مرگ مغزی شده بودند اهدا کردند، تقدیر شد.

پیش از این در مراسم روز ملی اهدای عضو تفاهم نامه همکاری میان انجمن اهدای عضو ایرانیان و فدراسیون فوتبال برای بهره‌مندی از ظرفیت ورزشکاران در توسعه فرهنگ اهدای عضو منعقد شده بود.

کتایون نجفی زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان و  امید قبادی قائم مقامش در ابتدای این مراسم ضمن توضیح مکانیزم مرگ مغزی بر لزوم فرهنگ سازی در این زمینه با همیاری نام آوران عرصه ورزش و هنر کشور تاکید کردند.

در این مراسم بسیاری از مسئولان و پیشکسوتان فوتبالی کشور از جمله مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال،محمدرضا زادمهر، حمید درخشان، فرشاد پیوس، غلامرضا عنایتی و...، حضور داشتند که اقدام به دریافت کارت اهدای عضو کردند.

غلامرضا عنایتی بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان با اشاره به علت حضورش در این مراسم گفت: برای اعلام حمایت از تیم ملی و همچنین پیوستن به انجمن اهدای عضو ایرانیان، در جشن سامانه ۹۰۹۰ حضور یافتم.

وی افزود: به نظر می‌رسد مردم ایران برای انجام دادن این اقدام زیبا دچار نوعی دوگانگی فکری هستند. امیدوارم با اطلاع رسانی دقیق اهدای عضو گسترش یابد چراکه زمانی که یک اتفاق ناخوشایندی رخ می‌دهد می‌توان با اهدای عضو به سایر افراد زندگی بخشید.
 

برچسب ها: عنایتی اهدای عضو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *