رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قوی‌ترین مردان ایران به شبکه شما می‌آیند

14:38 - 19 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۷۲۱۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
دوازدهمین قسمت برنامه تلویزیونی «جام رمضان»، جمعه شب ۱۹ خردادماه با حضور سه تن از قوی‌ترین مردان ایران، روی آنتن شبکه «شما» می‌رود.
شبکه شما به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «جام رمضان»، دوازدهمین قسمت این برنامه در چهاردهمین روز ماه مبارک رمضان، با حضور سه تن از قوی‌ترین مردان ایران از شبکه «شما» پخش می‌شود.

در این برنامه محمد عزتی پور، آیدین ختایی و مسلم دارابی از ورزشکاران پرورش اندام و بدنسازی کشورمان حضور خواهند داشت.

گفت وگو پیرامون وضعیت این رشته‌ها در کشورمان، مسابقات آتی سه ورزشکار حاضر در برنامه و اجرای مسابقات سرگرمی همچون گلف و فوتبال دستی با حضور آنها، بخش‌های مختلف «جام رمضان» را تشکیل می‌دهند.

علی صادقی تهیه کنندگی این برنامه را طی شب‌های ماه مبارک رمضان بر عهده دارد و محمد مقدم و زیبا بنماران هم مجری «جام رمضان» هستند که این شب‌ها حوالی ساعت 23:45 روی آنتن شبکه «شما» می‌رود.

اظهارات متفاوت دو داور بین المللی درباره ویدیو چک در برنامه «جام رمضان»

شب گذشته برنامه «جام رمضان» شبکه «شما» با حضور سه تن از داوران بین المللی کشورمان روی آنتن رفت.

جواد کریمی داور بین المللی کشتی، حسن کامرانی فر داور بین المللی فوتبال و فرهاد شاهمیری داور بین المللی والیبال از مهمانان این ویژه برنامه رمضانی بودند.

حضور سه داور بین‌المللی و اجرای جذاب محمد مقدم، خاطرات جالب مهمانان از بازی‌های جهانی و المپیک توانست لحظات خوبی را برای بینندگان رقم بزند. 

در میانه‌های برنامه طبق شب‌های گذشته، مهمانان در پرتاپ توپ در سبد، دارت و مینی گلف با هم به رقابت پرداختند.

اما دو بحث جدی در برنامه دیشب مطرح شد؛ اول بحث الزام فراگیری زبان انگلیسی برای داوران بین المللی و دوم بحث ویدئو چک.

در بحث زبان انگلیسی شاهمیری با تاکید بر لزوم ارتباط داوران با یکدیگر، از ارتباط با بازیکنان و مربیان گفت: امروز دیگر حضور در عرصه بین المللی برای هر فردی الزام یادگیری یک زبان جهانی را هم در پی دارد. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. زبان انگلیسی در واقع از واجبات کار ماست و ابزار ارتباطی. 

کامرانی فر هم در این بخش اظهار داشت: برای ما در فوتبال در مسابقات جهانی مخصوصا، علاوه بر طول بازی و لزوم ارتباط با کمک داوران و ...، مرحله آنالیز بازی و توضیحات درباره تصمیم گیری‌ها هم تعریف شده. داوران فوتبال بین المللی باید در جلسه بعد از بازی حضور پیدا کنند و درباره تصمیم‌های خود توضیح بدهند و این اتفاق بر لزوم یادگیری زبان صحه می‌گذارد.

اما در بخش ویدیو چک کامرانی فر با استفاده از این امکان در فوتبال مخالف بود. اول به دلیل طولانی شدن بازی و از روند خارج شدن آن و دوم به این دلیل که تصمیم گیری در فوتبال تشخیصی است و ممکن است داوران درباره یک صحنه نظرات متفاوت داشته باشند و به توافق هم نرسند. وی گفت: به نظر من ویدیو چک در فوتبال اعتماد به نفس داور را از بین می‌برد.
اما شاهمیری اظهار داشت: در والیبال آن قدر سرعت بازی بالاست، واقعا ویدیو چک و ابزارهای تکنولوژیکی لازم است. این نه تن‌ها اعتماد به نفس داور را نمی‌گیرد بلکه به کاهش تنش و درگیری‌ها هم کمک می‌کند.

اما در بحث دیگر جواد کریمی و حسن کامرانی فر بر لزوم دارا بودن کرسی‌های تاثیر گذار نمایندگان کشورمان در رشته‌های تخصصی خود تاکید کردند و در این میان کامرانی فر عضویت در کمیته داوران بین‌المللی را مهمترین دانست.

گفتنی است؛ جام رمضان به تهیه کنندگی علی صادقی و با اجرای محمد مقدم و زیبا بنماران هر شب در ماه رمضان حوالی ساعت 23:45 تا 1:30 بامداد از شبکه تلویزیونی «شما» پخش می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *