رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انسجام و اتحاد نمایندگان به محض شنیدن حمله تروریستی به مجلس بیشتر شد

19:19 - 17 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۶۸۱۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: انسجام و اتحاد نمایندگان مجلس به محض شنیدن خبرهای مربوط به حمله تروریستی بیشتر شد و بدون کوچکترین وقفه طبق دستور از پیش خوانده شده، برنامه‌های مجلس را با صلابت به پیش بردند.
کمال دهقانی‌فیروزآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به اتفاقات امروز (۱۷ فروردین) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وقتی که در میان نمایندگان ملت خبر رسید همزمان با تیراندازی در مجلس، حرم مطهر امام راحل نیز مورد هجوم تروریستی قرار گرفته، برای ما مسجل شد که با یک حرکت تروریستی روبرو هستیم.

وی افزود: انسجام و اتحاد نمایندگان مجلس به محض شنیدن خبرهای مربوط به حمله تروریستی بیشتر شد و نمایندگان بدون کوچکترین وقفه طبق دستور از پیش خوانده شده، برنامه‌های مجلس را با صلابت به پیش بردند.

دهقانی‌فیروزآبادی ادامه داد: در زمانی که ما در مجلس و در حال اجرای دستور بودیم، تنها نگرانی‌مان وضعیت دوستان و مسئولان ساختمان اداری مجلس بود و چون کاری از دستمان برنمی‌آمد تنها منتظر بودیم نیروهای آموزش دیده امنیتی وارد عمل شوند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: با توجه به وضعیت ساختمان و تروریست‌هایی که کاملا آموزش دیده به نظر می‌رسیدند، درگیری نیروهای امنیتی با تروریست‌ها چندساعت طول کشید و در نهایت با به هلاکت رسیدن همه تروریست‌ها و شهادت چند نفر از هوطنانمان به پایان رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه ریشه ایدئولوژی داعشی در ایدئولوژی وهابیت است و عربستان سعودی نیز مهد ایدئولوژی وهابیت در جهان است، تاکید کرد: داعش، جبهه النصره و بوکوحرام، همگی نشات گرفته از یک مکتب فکری هستند و در مقام عمل تفاوتی میان آن‌ها وجود ندارد.

دهقانی‌فیروزآبادی گفت: دیدیم که در دو سه روز گذشته سعودی‌ها خواستند گناه را بر گردن قطر بیندازند و آن را به عنوان قربانی فدا کنند در حالیکه همه می‌دانند صحنه گردان و پشتیبان اصلی تروریست های فعال در منطقه، عربستان سعودی است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: با توجه به تهدیدات اخیر تروریست ها، دستگاه‌های امنیتی ما کاملا هوشیار بودند و حتی در چندین مورد موفق شدند قبل از انجام اقدام تروریستی، خرابکاران را دستگیر کنند، اما متاسفانه عملیات اخیر از دید نیروهای فداکار ما پنهان ماند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *