آنچه فرمانده اسبق سپاه در روز وداع با پیکر امام خمینی (ره) گفت

15:32 - 13 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۵۶۰۶
برادران و خواهران عزیز، ما باید اعتراف کنیم که شکر این نعمت بزرگ را نتوانستیم به جا بیاوردیم؛ امام خمینی (ره) نعمتی الهی بود که خداوند متعال بعد از چهارده قرن به ملت ما عنایت کرد ولی گویا ما نتوانستیم شکر این نعمت را به جا بیاوریم.
به گزارش خبرنگار فضای مجازی ، صفحه اینستاگرام محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلح نظام پستی با این عنوان که «محسن رضایی روز وداع با روح‌الله چه گفت» به اشتراک گذاشت و توضیح داد که: محسن رضایی فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در خرداد ١٣٦٨ در مراسم وداع با پیکر امام خمینی (ره) در مصلای تهران در حالی که به شدت اشک می‌ریخت، گفت: برادران و خواهران عزیز! ما باید اعتراف کنیم که شکر این نعمت بزرگ را نتوانستیم به جا بیاوردیم. امام خمینی (ره) نعمتی الهی بود که خداوند متعال بعد از چهارده قرن به ملت ما عنایت کرد، ولی گویا ما نتوانستیم شکر این نعمت را به جا بیاوریم. امیدوار هستیم در ادامه باقی مانده راه ایشان، انشاالله شکر این نعمت را به جا بیاوریم.
 
محسن رضایی روز وداع با «روح خدا» چه گفت؟



: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *