سمینار تخصصی داوری در کرمان برگزار می‌شود

13:29 - 13 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۵۵۳۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: اولین سیمنار تخصصی داوری با حضور معاون قوه قضائیه و تعدادی از اساتید برجسته دانشگاهی کشوردرکرمان برگزار می‌شود.
سمینار تخصصی محمد باقر اسلامی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی اظهارکرد: اولین سیمنار تخصصی داوری با حضور معاون قوه قضائیه و تعدادی از اساتید برجسته دانشگاهی کشوردرکرمان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به جدید بودن موضوع داوری و ورود اقشار مختلف به این حوزه و به جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی این نهاد و نیاز به آموزش و فرهنگ سازی جهت استفاده صحیح و به جا از داوری، این سمینار برگزار می‌شود.

اسلامی ابراز داشت: باتوجه به اینکه حجم بالای ورودی پرونده‌های دادگستری نیازمند انجام اقدامات و برنامه ریزی‌های منسجم را ایجاب نموده و جهت جلوگیری از هزینه‌های مادی و معنوی این حوزه استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود امری اجتناب ناپذیر بوده که یکی از این ظرفیت‌ها نهاد داوری می‌باشد.

وی تاریخ برگزاری این سمینار را ۲۲ تیرماه سال جاری اعلام کرد و افزود:این سمینار با حضور دکتر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، اساتید مطرح دانشگاهی کشور و مسئولان استانی برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *