ماه رمضان ۱۳۸۱ و تدارک دو سریال در شبکه سه/ شهرت پورعرب و نعمتی در این اثر تلویزیونی

15:00 - 13 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۵۳۷۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
شبکه سه سیما در ماه رمضان ۱۳۸۱ با تدارک دو سریال از مخاطبان تلویزیون پذیرایی کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سریال تلویزیونی "همراز" به کارگردانی سامان مقدم در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ از تلویزیون و شبکه سه سیما پخش می‌شد.

سریال "همراز" در ۱۵ روز اول ماه رمضان پخش می‌شد و سعید رحمانی فیلمنامه این اثر را نوشته بود.

سامان مقدم

داستان "همراز" درباره دو دزد بود که پول زیادی را می‌دزدند. یکی از آن‌ها پول را در حیاط ساختمان مخروبه‌ای پنهان می‌کند، اما دوستش او را به پلیس لو می‌دهد و به زندان می‌افتد.

وقتی که از زندان بیرون می‌آید، به سراغ پولی می‌رود که پنهان کرده بود، اما جای آن ساختمان مخروبه مسجد ساخته شده است. او برای پیدا کردن پول خود را در نقش یک فرد مومن جا می‌زند و به عنوان خادم مسجد مشغول می‌شود.

در ۱۵ روز دوم ماه رمضان نیز سریال "عروج" به کارگردانی سیروس مقدم روی آنتن این شبکه تلویزیونی می‌رفت و سال ۸۱ نخستین سالی بود که شبکه ۳ با دو سریال از روزه‌داران پذیرایی می‌کرد.

سیروس مقدم

داستان "عروج" درباره فردی است که اختلاس زیادی می‌کند. او همسر خود را ر‌ها می‌کند و به خارج از کشور می‌رود. بعد از چند سال که به ایران می‌آید قاچاقچیان به دنبال او هستند، در حالی که او بیمار می‌شود و به بیمارستان می‌رود. از طرفی دیگر یک خبرنگار به دنبال او می‌گردد تا بتواند گزارشی از اختلاس او در روزنامه چاپ کند.

در سریال "همراز" ابوالفضل پورعرب و آناهیتا نعمتی به ایفای نقش پرداختند.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *