استعفای تکراری طاهری/ وزیر ورزش این‌بار موافقت می‌کند؟

10:45 - 10 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۶۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اگر سرپرست پرسپولیس استعفا نمی‌کرد به احتمال فراوان با حکم برکناری وزیر مواجه می‌شد و در واقع با این کار فرار رو به جلو انجام داد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، صبح امروز (چهارشنبه) در حالی خبر از استعفای طاهری در برخی رسانه‌ها منتشر شد که سرپرست باشگاه پرسپولیس در هفته‌های پایانی‌ رقابت‌های لیگ شانزدهم استعفا کرده بود اما وزیر ورزش و جوانان از او خواست اگر به پرسپولیس واقعا علاقه‌مند است تا پایان بازی‌های این فصل به کار خود ادامه دهد.
 
یکی از دلایل اصلی استعفای طاهری به دلیل ناراحتی‌ها و دلخوری‌هایی است که او از مسئولان وزارت ورزش و حتی خود وزیر ورزش دارد و به همین دلیل در طول فصل گذشته چندبار استعفا کرده است. باوجود این مسائل بعید است که اینبار سلطانی‌فر با استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس که هیچگاه برخلاف همتای استقلالی خود نتوانست به عنوان مدیرعامل منصوب شده و در حد همان سرپرست باقی‌ماند، مخالفت کند.
 
البته اگر طاهری استعفا نمی‌کرد یکی از مسائلی که می‌توانست مانع ادامه فعالیت او در باشگاه پرسپولیس شود بحث بازنشستگی این مدیر بود که او در واقع با این کار  فرار رو به جلویی انجام داد تا با توجه به قهرمانی پرسپولیس در لیگ و صعود این تیم به جمع 8 تیم برتر آسیا، خاطره‌ای خوب از خود در بین هواداران باقی بگذارد چون در غیر این صورت به احتمال فراوان با حکم برکناری وزیر مواجه می‌شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *