بحث موشکی زیر نظر فرماندهی معظم کل قواست نه دولت/آمریکایی‌ها راجع به تسلیحات و تجهیزاتی که به عربستان می‌دهند توضیح بدهند

15:48 - 31 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۱۵۰۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سردار اسماعیل کوثری با بیان اینکه متاسفانه دولتمردان ما به جای اینکه پاسخ محکمی به آمریکایی‌ها بدهند سکوت می‌کنند و همین سکوت باعث گستاخی وزیر خارجه آمریکا شده است، عنوان کرد: آمریکایی‌ها راجع به تسلیحات و تجهیزاتی که به عربستان می‌دهند باید توضیح بدهند.
تیلرسون
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا در بیانیه‌ای در خصوص روی کار آمدن مجدد حسن روحانی به عنوان ریاست جمهور در ایران، به طرزی عجیب ابراز امیدواری کرد که روحانی شبکه تروریسم ایران را منهدم و سیستم موشکی ایران را از بین ببرد.

در همین رابطه سردار اسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، اظهار کرد: آمریکایی‌ها خیال می‌کنند هر چه خوب است باید منحصرا برای آن‌ها باشد و این امر نشان دهنده خودخواهی و روح استکباری آنهاست؛ یکی به خود آن‌ها باید بگوید که چرا شما آن همه موشکی که دارید را منهدم نمی‌کنید؟

وی با بیان اینکه متاسفانه دولتمردان ما به جای اینکه پاسخ محکمی به آمریکایی‌ها بدهند سکوت می‌کنند و همین سکوت باعث گستاخی وزیر خارجه آمریکا شده است، عنوان کرد: آمریکایی‌ها راجع به تسلیحات و تجهیزاتی که به عربستان می‌دهند باید توضیح بدهند.

رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم ادامه داد: آمریکا پول ملت عربستان را از سردمداران خودفروخته سعودی می‌گیرد و به آن‌ها سلاح می‌دهد و در مقابل می‌گوید ایران نباید سلاح داشته باشد.

سردار کوثری در ادامه با بیان اینکه بحث موشکی زیر نظر فرماندهی معظم کل قواست و نه دولت، تاکید کرد: این مسیر دقیقا مشخص است و نیروهای مسلح هم بر اساس نیازهایشان و هدف برقراری امنیت در سراسر کشور، به مسیر خود ادامه خواهند داد و هیچکس نمی‌تواند در این موضوع دخل و تصرف کند. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *