ترکیب تیم ملی تكواندو مردان اعلام شد/ خدابخشی خط خورد

17:11 - 23 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۸۵۶۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ترکیب ملی‌پوشان تکواندو كشورمان برای حضور در بیست‌‌وسومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 مشخص شد.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تكواندو، رئیس سازمان تیم‌های ملی، ملی‌پوشان كشورمان را برای شركت در بیست‌وسومین دوره مسابقات قهرمانی جهانی کره جنوبی - 2017 معرفی كرد.

بدین ترتیب و با اعلام آرش فرهادیان، آرمین هادی‌پور در وزن 54- كیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58- كیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 63- كیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- كیلوگرم، مسعود حجی‌زواره در وزن 74- كیلوگرم، پوریا عرفانیان در وزن 80- كیلوگرم، سعید رجبی در وزن 87- كیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ كیلوگرم،‌ نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی جهان خواهند بود كه از سوم تیر به مصاف حریفان‌شان می‌روند.

هدایت این تیم برعهده «مهدی بی‌باک» به عنوان سرمربی و «علیرضا نصرآزادانی» و «هادی افشار» به عنوان مربی است.

این رقابت‌ها كه مهمترین رویداد پیش روی ملی‌پوشان كشورمان است، دارای امتیاز 12 است و به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای كسب سهمیه المپیک تعلق خواهد گرفت.

بیست‌وسومین دوره مسابقات قهرمانی جهان (G12)، سوم تا نهم تیر سال جاری در 8 وزن، به میزبانی "موجو" کره‌جنوبی برگزار می‌شود.
 
به گزارش میزان، مهدی خدابخشی که امروز (شنبه) در مسابقه انتخابی، لحظاتی پس از ورود به شیاپ‌چانگ و پس از ادای احترام به رقیب و داور از زمین مسابقه بیرون آمد و حاضر به مسابقه با رجبی نشد، در فهرست تیم ملی جایی ندارد.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *