ارتش برای مقابله با تهدیدهای خارجی آمادگی کامل دارد

15:46 - 23 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۸۵۲۶
فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از کیان کشور و مقابله با هرگونه تهدید خارجی از آمادگی کامل برخوردار است.
 امیر سرتیپ کیومرث شرفی
به گزارش گروه فضای مجازی، امیر سرتیپ کیومرث شرفی روز شنبه در آئین معارفه فرمانده جدید تیپ ۴۰ پیاده ارتش در تالار فدک اردبیل افزود: تن‌ها عامل رفع تهدیدهای دشمن وجود نیروهای مسلح مقتدر است، چون دشمنان اسلام و نظام اسلامی منطق ندارند و باید با زبان اقتدار با آن‌ها صحبت کرد.
 
وی اظهار کرد: ایران تهدید نیست و به هیچ کشوری چشم طمع ندارد و فقط نیروهای مسلح کشورمان قدرت بازدارندگی دارند تا از کیان کشور دفاع کنند.
 
وی با بیان اینکه برای دفاع از خاک، عزت، شرف و حیثیت کشورمان باید همیشه و در همه حال آماده بود، اضافه کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی در اوج آمادگی است و کسی حتی جرات ندارد در مورد تجاوز به ایران اسلامی فکر کند.
 
وی بیان کرد: اگر کسی دست به کار احمقانه زد و به ایران تعدی کرد مطمئن باشد شاید شروع کننده باشد، اما تعیین کننده و تمام کننده نخواهد بود و از نیروهای مسلح با ایمان و مردم همیشه در صحنه ایران سیلی محکمی خواهد خورد.
 
امیر سرتیپ شرفی گفت: امروز ایران یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است و این امنیت و آسایش مرهون و مدیون زحمات شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و اقتدار نیروهای مسلح و حمایت مردم از نظام است.
 
فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش با اشاره به عبور روزانه حدود ۸۰۰ پرواز خارجی از آسمان کشورمان افزود: آسمان، مرز‌ها و سواحل کشور امنیت کم نظیری در دنیا دارد و این امنیت بخاطر آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح کشور است.
 
وی ارتش ایران را متفاوت از دیگر ارتش‌های دنیا دانست و متدین بودن، ولایت پذیری، مردمی بودن، خطرپذیری و نترس بودن، کم توقعی و جانفشانی را از جمله خصوصیات ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد.
 
وی با اشاره به موفقیت نیروهای مسلح در طول انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایمان، اعتقادات و معنویت، پیروی از ولایت فقیه و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و حمایت‌های مردم از فرزندان خود عامل این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها بوده است.
 
در این آئین با قدردانی از زحمات چندین ساله امیر سرتیپ دوم محمد مختاری فر فرمانده سابق تیپ ۴۰ پیاده ارتش، سرهنگ کریم چشک به عنوان فرمانده جدید این تیپ معرفی شد.

 
انتهای پیام/
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *