رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مخالفت رئیس کنگره آمریکا با انجام تحقیقات مستقل درباره روسیه

14:46 - 21 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۷۹۷۹
«پاول رایان»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، با انجام تحقیقات مستقل درباره ارتباط تیم ترامپ و روسیه مخالفت کرد.
مخالفت رئیس کنگره آمریکا با انجام تحقیقات مستقل درباره روسیه
به گزارش گروه بین‌الملل ، «پاول رایان»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، با انجام تحقیقات مستقل درباره ارتباط تیم ترامپ و روسیه مخالفت کرد.

پاول رایان روز چهارشنبه با درخواست نمایندگان برای تشکیل کمیته مستقل و بازرس ویژه برای ادامه تحقیقات درباره ارتباط میان مقامات دولت ترامپ با روسیه مخالفت کرد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با فاکس‌نیوز گفته است: من فکر نمی‌کنم که این ایده خوبی باشد، در حال حاضر سه تیم تحقیقاتی داریم که روی این مسئله کار می‌کنند: کمیته اطلاعات کنگره، کمیته اطلاعات مجلس سنا و تحقیقات اف.بی.آی.

پاول رایان افزود: من فکر می‌کنم کمیته‌های اطلاعاتی گروه‌هایی هستند که باید این کا را انجام دهند، نباید فراموش کرد که منابع و اطلاعات نیز در این امر نقش مهمی بازی می‌کنند و ما باید در این زمینه حساسیت زیادی به خرج دهیم و نگذاریم که همه اطلاعات در یک جا جمع شوند.

در پی اخراج مدیر اف.بی.آی از سوی دونالد ترامپ گروهی از  نماایندگان کنگره از هر دو حزب خواستار تشکیل کمیته مستقل برای انجام تحقیقات درباره ارتباط مقامات تیم ترامپ با روسیه شده بودند.

دونالد ترامپ سه‌شنبه شب «جیمز کومی»، مدیر اداره تحقیقات فدرال آمریکا را اخراج کرد که این اقدام با واکنش‌های مختلف از سوی رسانه‌ها و گروه‌های مختلف آمریکا مواجه شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *