وظیفه سیستم اطلاعاتی، تبعیت از ولی امر مسلمین است/ توصیه امنیتی به گروهک های ضد انقلاب

20:47 - 20 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۷۸۱۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مدیرکل اطلاعات کردستان با بیان اینکه وظیفه سیستم اطلاعاتی تبعیت از ولی امر مسلمین است، گفت: از دیگر وظایف این اداره کل، تأمین امنیت جامعه و ایجاد فضای آرامش و امید است.
وظیفه سیستم اطلاعاتی، تبعیت از ولی امر مسلمین استبه گزارش گروه سیاسی به نقل از صداوسیما؛ مدیرکل اطلاعات کردستان، امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی کردستان با تبریک هفته سربازان گمنام و قدردانی از زحمات کارکنان این نهاد گفت: برای ایجاد امنیت پایدار در کردستان مردم انقلابی، روحانیون استان و همه سازمان های امنیتی به ویژه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) تلاش های بی وقفه ای داشته اند و این رضایت مردم را در جامعه فراهم آورده است.

وی  با اشاره به انتخابات پیش رو و تحریم آن از سوی گروهک های ضدانقلاب، افزود: دشمن امروز به وسیله این گروهک ها می خواهد بین نظام و مردم شکاف ایجاد کند امّا مردم ما شعور سیاسی بالایی دارند و به راحتی خام ضدانقلاب نمی شوند.

مدیرکل اطلاعات کردستان از گروهک های ضد انقلاب خواست که دست از دشمنی و تهدید  بردارند؛ چراکه در دنیای متمدن امروز، دیگر ترور و خرابکاری جایی ندارد.

وی  مشکلات اقتصادی را ریشه همه معضلات اجتماعی  دانست و افزود: به همه دستگاه های اجرایی  اعلام شده که برای جذب سرمایه گذار در کردستان و ایجاد اشتغال، موانع تولید را از سر راه تولیدکنندگان بردارند و در صورت مشاهده هر گونه مانع تراشی، در این راستا اداره کل اطلاعات بشدت وارد عمل می شود و با خاطیان در هر مقام و مسئولیتی که باشند، برخورد قاطع می کند. 

انتهای پیام




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *