دستگیری دو دزد که از ساختمان های نیمه کاره سرقت می کردند

11:44 - 20 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۷۶۱۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
فرمانده انتظامی سمنان از دستگیری دو مجرم سابقه دار و کشف 46 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در دامغان خبرداد.
سرقت نیمه کارهبه گزارش گروه جامعه ،سردار روح الامین قاسمی گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع سرقت از ساختمان نیمه کاره ای در دامغان، تحقیقات پلیس برای شناسایی عامل یا عاملان آن آغازشد.

وی ادامه داد: ماموران مشغول تحقیقات اولیه بودند که چند فقره سرقت دیگر از ساختمان های نیمه کاره دیگر نیز رخ داد.

قاسمی تصریح کرد: با توجه به افزایش این سرقت ها، قرارگاه مقابله با سرقت در شهرستان دامغان تشکیل و دستور لازم برای پیگیری ویژه این پرونده صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: گشت های محسوس و نامحسوس و تعقیب و مراقبت های پلیس افزایش یافت و همزمان مجرمان سابقه دار نیز تحت کنترل قرار گرفتند.

این مسئول انتظامی افزود: سرانجام کارآگاهان مبارزه با سرقت دامغان با تلاشی یک هفته ای موفق به شناسایی یکی از سارقان که مجرمی سابقه دار بود شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم را که اموال سرقتی به همراه داشت، دستگیر کردند.

به گفته سردار قاسمی، متهم 35 ساله که دارای چندین فقره سابقه کیفری نیز است پس از دستگیری و انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرارگرفت.

وی ادامه داد: این مجرم سابقه دار به 34 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در سطح شهر دامغان اعتراف کرد.

قاسمی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود در خصوص سرقت از ساختمان های نیمه کاره با شناسایی مجرم سابقه دار دیگری ، عملیات دستگیری وی را آغاز کردند.

وی به دستگیری حین سرقت این متهم 38 ساله اشاره کرد و افزود: در مجموع با دستگیری این مجرمان 46 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در شهر دامغان کشف و متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

رئیس قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت استان سمنان با تاکید بر کنترل و نظارت دقیق بر عملکرد مجرمان سابقه دار با هدف پیشگیری از جرایمی همچون سرقت از عموم مردم خواست تا با اعلام هر گونه مورد مشکوک به 110 یاریگر پلیس در ارتقاء امنیت عمومی باشند.

به گفته وی ، کارشناسان ارزش ريالی اموال سرقتی را بالغ بر 500 میلیون اعلام کردند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *