حواشی زندگی خصوصی مردان نخست الیزه/ از فساد اخلاقی «سارکوزی» تا ازدواج خاص «ماکرون»

21:30 - 19 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۷۳۷۴
دسته بندی: سیاست
ماکرون اولین رئیس جمهور فرانسه نیست که زندگی خانوادگی خاصی داشته است؛ پیش از او نیز بسیاری از مردان نخست کاخ الیزه، دارای زندگی شخصی پرماجرا و پر حاشیه بودند. شاید سرآمد این روسای جمهور، نیکولا سارکوزی باشد، رئیس جمهور سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ فرانسه که شهروندان فرانسوی هرازچندگاهی منتظر انتشار یک گاف از زندگی شخصی او بودند.
حواشی زندگی خصوصی مردان نخست الیزه/ از فساد اخلاقی «سارکوزی» تا ازدواج خاص «ماکرون» گروه سیاسی: امانوئل ماکرون که در انتخابات اخیر فرانسه توانست بر نامزد افراط گرای جبهه ملی این کشور «مارین لوپن» غلبه کند و به عنوان جوانترین رئیس جمهور فرانسه، مجوز جلوس بر کرسی ریاست الیزه را کسب کند، در زندگی شخصی و خانوادگی اش، شخصیت عجیبی دارد.
 
او زمانیکه تن‌ها ۱۵ ساله بود و در یک دبیرستان تحصیل می‌کرد، به معلم خود که ۲۵ سال از او بزرگ‌تر بود و سه فرزند همسال با ماکرون داشت، علاقه‌مند شد و پس از مدتی با او ازدواج کرد.
 
اخیرا اظهارات مادر ماکرون پیرامون عشق عجیب او به معلمش که در مصاحبه با یک نویسنده مطرح شده، در فضای رسانه‌ای منتشر شده است؛ در این مطلب منتشر شده، از قول مادر رئیس جمهور جدید فرانسه آمده است: ما زمانیکه امانوئل تن‌ها ۱۵ سال داشت، از روی رفتارهایش متوجه شدیم او در مدرسه به یک نفر علاقه‌مند شده است. ابتدا از روی نام فامیلی او تصور می‌کردیم به دختر معلم ادبیاتش (لورنس) که با او همکلاس بود، علاقه‌مند شده است، اما در کمال تعجب از طریق یک دوست خانوادگی متوجه شدیم او عاشق معلمش شده است نه دختر او! پسر ما در آن زمان فقط ۱۵ سال داشت و پی بردن به علاقه‌مندی او به معلم ۴۰ ساله‌اش -که سه فرزند بزرگ همسن امانوئل داشت- موضوعی نبود که بتوانیم آن را هضم کنیم.
 
اما ماکرون اولین رئیس جمهور فرانسه نیست که زندگی خانوادگی خاصی داشته است؛ پیش از او نیز بسیاری از مردان نخست کاخ الیزه، دارای زندگی شخصی پرماجرا و پر حاشیه بودند. شاید سرآمد این روسای جمهور، نیکولا سارکوزی باشد، رئیس جمهور سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ فرانسه که شهروندان فرانسوی هرازچندگاهی منتظر انتشار یک گاف از زندگی شخصی او بودند.
 
در اوایل سال ۲۰۱۰ در شرایطی که سه سال از ورود سارکوزی به کاخ الیزه به عنوان رئیس جمهور فرانسه می‌گذشت و بحران فراگیر اقتصادی کماکان گریبانگیر فرانسوی‌ها بود رسانه‌های فرانسوی از روابط غیراخلاقی رئیس جمهور سارکوزی با وزیر اکولوژی‌اش خبر دادند؛ در همان زمان همچنین این خبر نیز توسط رسانه‌های فرانسوی منتشر شد که همسر سارکوزی که یک مدل ایتالیایی بود با یک نوازنده فرانسوی نیز روابط غیراخلاقی دارد.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *