روش غلط فدراسیون تکواندو در مدیریت ملی‌پوشان/ مصاحبه نکنید تا بعدا دعوت شوید!

13:14 - 18 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۸۶۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
فدراسیون تکواندو برای آرام کردن جو تیم ملی و راضی نگه داشتن ورزشکارانی که از اردوی تیم ملی خط می‌خورند، روش عجیبی در نظر گرفته است.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مهدی بی‌باک، سرمربی تیم ملی تکواندو روز گذشته 13 بازیکن را برای حضور در دور جدید تمرینات تیم ملی دعوت کرد که در این بین نام بهنام اسبقی دیده نمی‌شد. این تصمیم کادر فنی به مزاج اسبقی خوش نیامد و او با انجام مصاحبه با رسانه‌های مختلف اعتراض خود را به سرمربی تیم ملی اعلام کرد.

مسئولان فدراسیون تکواندو که جو را ملتهب می‌دیدند با احضار اسبقی به فدراسیون از او خواستند تا دیگر در این خصوص مصاحبه نکند تا شاید در آینده مجددا به اردوی تیم ملی دعوت شود اما هنوز یک روز از این ماجرا نگذشته بود که دو ملی‌پوش دیگر به نشانه اعتراض اردوی تیم ملی را ترک کردند.

مهدی خدابخشی و محمد کاظمی هم با ترک اردوی تیم ملی تکواندو اعتراض خود را نسبت به تصمیمات عجیب سرمربی تیم ملی اعلام کردند تا شرایط برای بی‌باک سخت‌تر از قبل شود. با توجه به خط خوردن حتمی کاظمی این احتمال وجود دارد مهدی خدابخشی تحت هر شرایطی در اردوی تیم ملی حفظ شود تا شاید کمی جو تیم ملی تکواندو آرام شود.

روشن است که مسئولان فدراسیون تمام تلاش خود را برای تکذیب خبر جدایی خدابخشی و کاظمی از اردو انجام می‌دهند و شاید به آنها هم مانند اسبقی دیکته شود که مصاحبه نکنند یا خود را مطیع کادر فنی بدانند تا آینده ورزشی آنها خراب نشود.

به هر حال بهتر است این سنت عجیب از فدراسیون تکواندو برچیده شود تا ملی‌پوشانی که حقشان ضایع می‌شود را با ترس از کنار گذاشتن همیشگی از تیم ملی، از گرفتن حق‌شان محروم نکنند.
 
تیم ملی تکواندوی ایران خود را برای رقابت‌های جهانی که تیر سال جاری در کره جنوبی برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *