شهید مدافع حرمی که عکس مراسم گرامیداشت خود را انتخاب کرده بود + عکس

6:45 - 18 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۴۳۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
شهید غلام رضا سمایی در پنجمین روز از آبان ماه سال ۱۳۹۵ پس از عمری مجاهدت در حین عملیات مستشاری در حومه حلب، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
-گروه سیاسی: شهید غلام رضا سمایی در پنجمین روز از آبان ماه سال ۱۳۹۵ پس از عمری مجاهدت در حین عملیات مستشاری در حومه حلب مزد سال‌ها رزمندگی اش را گرفت و در ۵۷ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید سمایی

پیکر مطهر این شهید به همراه پیکر شهیدان محمدرضا زاهدی و محمدجواد حسن‌زاده، بر روی دستان مردم شهیدپرور خراسان به سوی حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) تشییع شد.

تشییع شهید سمایی

او از اهالی تربت حیدریه بود که پیش از آن مسئولیت‌هایی، چون مسئول بسیج شهرستان تربت حیدریه، مسئول اطلاعات سپاه شادگان اهواز، مسئول اطلاعات و فرمانده آتشبار گردان توپخانه، مسئول اطلاعات گروه توپخانه و موشکی ۶۱ محرم، مسئول عملیات گروه توپخانه ۶۱ محرم، مسئول گروه توپخانه لشکر ۵ نصر، معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثامن ­الائمه (ع)، مسئول عملیات قرارگاه ثامن ­الائمه (ع) سپاه در شرق کشور را بر عهده داشته است.

شهید سمایی

گفتنی است شهید سمایی قبل از شهادت به یکی از همرزمانشان سفارش کرده بود که عکسی را که در ذیل آمده است، برای بنر جلو مسجد بعد از شهادتش استفاده کنند و صبح روز سوم که مراسم گرامی‌داشتی برای این شهید سعید در مسجد الزهرا مشهد گرفته شده بود این تصویر رویت شد.

شهید سمایی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *