اولین طلبه شهید مدافع حرم را بیشتر بشناسید/کسی که بدون اطلاع خانواده دوره‌های فشرده آموزشی را می‌گذراند + عکس

21:00 - 17 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۳۶۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
محمد مهدی دوره‌های فشرده آموزش نظامی را بدون اطلاع خانواده گذراند و با وجود شرایط مساعد کاری، تدریس و تحقیق را را‌ها کرد تا به قول خودش به "حاصل آموخته‌هایش" برسد.
-گروه سیاسی: حجت الاسلام شهید محمد مهدی مالامیری متولد ۲۶ خرداد ماه ۱۳۶۴ بود؛ او که در نوجوانی در مدرسه علمیه فاطمی استان مازندران دروس حوزوی خود را شروع کرده بود، پس از ازدواج صاحب دو دختر با نام‌های "بشری" و "فاطمه" شد.

وی هرچند بخش قابل توجهی از زندگی خویش را صرف مطالعه در مباحث علمی کرده بود، اما فعالیت‌های تبلیغی را تا هنگام شهادت به عنوان تکلیف و وظیفه شرعی، بدون هیچگونه بهانه و توجیهی انجام می‌داد.

تحولات کشورهای اسلامی از نوجوانی برایش اهمیت فراوانی داشت؛ اما جنایات فجیع گروهکهای افراطی و تکفیری و حرمت شکنی‌ها بی شرمانه آن‌ها آرام و قرار را از محمد مهدی ربوده بود؛ از همین رو در سفرهای تبلیغی آخرش مبارزه با افکار التقاطی وهابیت را در دستور کار خود قرار داده بود.

شهید مالامیری

وی دوره‌های فشرده آموزش نظامی را بدون اطلاع خانواده گذراند و با وجود شرایط مساعد کاری، تدریس و تحقیق را را‌ها کرد تا به قول خودش به "حاصل آموخته‌هایش" برسد.

محمد مهدی سرانجام در شامگاه دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴، مصادف با اول ماه رجب میلاد امام محمد باقر (ع) همراه با دیگر مجاهدان لشکر فاطمیون در منطقه بصری الحریر استان درعای سوریه به آرزوی دیرینه‌اش رسید و جامه فاخر شهادت را بر تن کرد و بدین ترتیب اولین طلبه شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *