از وزش باد شدید تا حضور مازیار فلاحی+عکس

10:00 - 14 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۴۵۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
روز نخست نمایشگاه کتاب خالی از حاشیه نبود و در اولین قدم حضور مازیار فلاحی خبرساز شد. این خواننده پاپ کشور برای حضور در جشن امضا کتاب ترانه‌های مازیار فلاحی در نمایشگاه کتاب تهران حاضر شده بود.
یه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ٬ نخستین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دیروز دوازدهم اردیبهشت ماه در محل شهر آفتاب آغاز به کار کرد.

روز نخست نمایشگاه خالی از حاشیه و متن های گوناگون نبوده و در اولین قدم حضور مازیار فلاحی خبرساز شد. این خواننده پاپ کشور برای حضور در جشن امضا کتاب ترانه‌های مازیار فلاحی در نمایشگاه کتاب تهران حاضر شده بود.

نمایشگاه کتاب

در پی همین حضور مردم و جوانان زیادی حوالی غرفه فروشنده کتاب فلاحی جمع شده و با خرید کتاب وی در صف طولانی امضا می‌ایستادند.

از دیگر نکات و حواشی نمایشگاه می‌توان به وزش باد و طوفان در محوطه نمایشگاه اشاره کرد. این اتفاق برای دقایقی کار را برای خدمات رسانی و همچنین تردد مخاطبان را دچار مشکل کرد.

یکی از نکاتی که اکثر ناشرین و مسئولین غرفه از آن شکایت داشتند آماده نبودن غرفه‌ها در روز اول بود. برخی از غرفه‌ها با اینکه چند ساعت از ساعت شروع می‌گذشت هنوز موفق به دریافت دستگاه کارت خوان نشده بودند و بسیاری از غرفه‌ها فاقد تابلوی معرفی انتشارات بودند.

نمایشگاه کتاب

مشکل در برق برخی از غرفه‌ها و قطع برق آن‌ها نیز یکی دیگر از مشکلات روز اول نمایشگاه بود. 

این درحالی بود که برخی از غرفه داران به علت عدم صدور کارت تصدی‌گری و همچنین عدم تخصیص کارت پارکینگ اعتراضات فراوانی به برگزار کنندگان جشنواره داشتند.

نمایشگاه کتاب




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *