رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آیفون ۸ با تاخیر به بازار می آید

17:53 - 13 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۳۷۶
طی هفته‌های گذشته اخبار و شایعات مختلفی درباره زمان عرضه آیفون ۸ به بازار منتشر شده است. مطابق با برخی از این شایعات، این آیفون اواخر سال جاری در تعداد محدود وارد بازار خواهد شد.
آیفون ۸ با تاخیر به بازار می آید
به گزارش گروه فضای مجازی ، در گزارش Deutsche Bank آمده است: "گزارش سایتValueWalk حاکی از آن است که آیفون ۸ در تقویم سال جاری میلادی جایی ندارد.
 
همان طور که در گذشته نوشته بودیم، گزارش مختفی از سوی شرکت‌های زنجیره تامین اپل نشان می‌دهد که قطعات مورد نیاز برای آیفون ۸ به میزان کافی تولید نشده‌اند و سایر مشکلات فنی می تواند منجر به تاخیر عرضه این گوشی هوشمند پیشرفته در پاییز امسال شود."

این گزارش جدید با گزارشاتی که پیش از این منتشر شده بود همخوانی دارد، در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که به دلیل استفاده از قطعات ساخت سفارشی برای آیفون ۸، تولیدکنندگان برای سر هم کردن این قطعات در کنار یکدیگر به مشکل خورده‌اند.

البته به یاد داشته باشید که این تاخیر صرفا مربوط به آیفون ۸ است و آیفون ۷s و ۷s Plus احتمالا طبق برنامه قبلی رونمایی خواهند شد.
 
منبع:سایت الف
 
 
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
 
 
 

برچسب ها: گوشی بازار تاخیر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *