رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

17:25 - 13 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۳۰۷
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۲۰۱ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر از دو دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

مواد مخدر به گزارش گروه جامعه ، سردار غلام عباس غلامزاده اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر قصد سوداگران مرگ برای حمل مواد مخدر از شرق کشور به مناطق غربی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، شهرستان‌های بروجن و سامان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان چهار محال و بختیاری افزود: پس از بررسی‌های دقیق و رد زنی، دو دستگاه خودرو این قاچاقچیان طی یک عملیات شناسایی، توقیف شد.

به گفته وی در بازرسی از این خودروها، ۲۰۱ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل ۱۵۶ کیلوگرم تریاک، ۴۴ کیلوگرم حشیش و یک کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و سه نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، تاکید کرد: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی در اولویت کاری پلیس است و نیروی انتظامی هرگز اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *