سامانه" بیتاک "رعایت اصول قانونی تبلیغات در فضای مجازی را امکانپذیر می‌کند

14:32 - 13 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۲۷۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
سخنگوی وزارت کشور درباره مزایای سامانه بیتاک گفت: از مزایای مهم این سامانه اینست که تمامی فعالیت‌ها مشخص، نظام‌مند وقابل دفاع توسط نامزد‌ها می‌شود و رعایت اصول قانونی تبلیغات در فضای مجازی هم امکانپذیر می‌شود.
بی تاکسید سلمان سامانی، در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره سامانه بیتاک اظهارکرد: با توجه به اینکه ساماندهی فعالیت تبلیغاتی نامزدها در فضای مجازی مشابه آنچه در فضای حقیقی در تجمعات و نشست هایی که درکشور برگزار می شود از ضروریات قانونی برگزاری قانونمندی انتخابات در تمامی انتخابات بود، شورای عالی فضای مجازی، وزارت کشور را مکلف کرد با هماهنگی سایر دستگاه های مسئول و مرتبط با این امر، دستورالعملی را برای ساماندهی این نوع تبلیغات در فضای مجازی تهیه و ابلاغ کند.
 
وی ادامه داد: جلسات کارشناسی زیادی در وزارت کشور با محوریت ستاد انتخابات کشور و دعوت و استفاده از نظرات کارشناسی سایر دستگاه ها برگزار شدو نهایتا با هماهنگی ای که به عمل آمد این دستور العمل که محورهای متفاوتی را به صورت جامع در برگرفته تهیه و از سوی وزیر کشور ابلاغ شد.

سامانی خاطرنشان کرد: امیدواریم با التزام کامل نامزدها و طرفدارانشان به رعایت مفاد این دستور العمل که یکی از مهمترین آنها همین سامانه بی تاک است، شاهد رعایت مر قانون و ضوابط قانونی در تمامی فرآیندها خصوصا بحث تبلیعات انتخابات باشیم.

سخنگوی وزارت کشور درباره مزایای سامانه بیتاک گفت: از مزایای مهم این سامانه اینست که تمامی فعالیت ها مشخص، نظام مند وقابل دفاع توسط نامزدها می شود و رعایت اصول قانونی تبلیغات در فضای مجازی هم امکانپذیر می شود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *