15:24
10 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۴۱۹۱

بررسی وضعیت موجود حمایت رسانه‌ها از تولیدات ملی/ضعف قوانین رسانه‌ای برای محقق شدن ملی‌گرایی مصرفی

مرکز پژوهشی آرا در گزارش راهبردی "نقش رسانه‌ها در ملی‌گرایی مصرفی" که توسط اندیشکده افرا تهیه وتنظیم شده است به ضعف قوانین رسانه ای و نهادینه شدن مصرف‌گرایی در مردم می پردازد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *