تردید چکناواریان برای فیلمسازی

10:11 - 09 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۵۱۷
لوریس چکناواریان، آهنگساز و رهبر ارکستر بتازگی در اظهارنظری جالب از پیوندش با سینما و علاقه‌اش به فیلمسازی گفته و بیان کرده که از نوجوانی در تردید بوده است که فیلمساز شود یا آهنگساز.
لوریس چکناواریانبه گزارش گروه فضای مجازی ، لوریس چکناواریان به مهر گفت که پدر من زمانی که کودک بودم چند سالن سینمایی در تهران ساخت و من از کودکی در سینما بزرگ شدم، بنابراین با محیط‌های سینمایی بیگانه نیستم. او ادامه داد: حتی من در نوجوانی در تردید بودم فیلمساز شوم یا آهنگساز که علاقه من به موسیقی بیشتر بود. فقط چند فیلم کوتاه ساختم که هنوز به کسی نشان نداده‌ام، ولی شاید روزی نمایش دهم. این آهنگساز با اشاره به فیلم‌هایی که در جشنواره جهانی فجر دیده است، یادآور شد: هنوز نمی‌توانم درباره فیلم‌ها صحبت کنم. فقط در این حد بگویم که یکی را دوست نداشتم و یکی خوب بود. چکناواریان درباره موسیقی فیلم‌های ایرانی گفت: اکنون کارهای خوبی ساخته می‌شود و آهنگسازان خوبی مشغول کار هستند. من تا قبل از انقلاب روی موسیقی فیلم هم کار می‌کردم، اما دیگر در این حوزه فعالیت نکردم چون ارکستری در دسترس نداریم که در سطح استاندارد در این زمینه کار کند. الان هم بیشتر آهنگسازان با تعداد کمی از سازها در حوزه فیلم، آهنگسازی می‌کنند و حتی اغلب از سازهایی مثل سینتی سایزر استفاده می‌شود که مورد علاقه من نیست، ولی به هر حال آهنگسازان خوبی هستند که با بودجه‌های کم می‌توانند فعالیت کنند.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *