دایی: کل پول حساب باشگاه پرسپولیس 17، 18 میلیون است!/ مدیریت نادرستی در فوتبال ما حاکم است

13:14 - 08 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۲۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی سختی مقابل صبا داریم چون اگر صبا نتواند امتیاز بگیرد، شرایطش برای بقا در لیگ سخت می‌شود.
به گزارش گروه ورزشی ، علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت:  بازی سختی مقابل صبا داریم چون اگر صبا نتواند امتیاز بگیرد، شرایطش برای بقا در لیگ سخت می‌شود. با تمریناتی که در این دو هفته و بعد از تعطیلات سال نو داشتیم و از زمانی که بازیکنان تمرینات را تعطیل نکردند به فرم بدنی خوبی رسیدیم و خیلی امیدوارم که در 3 بازی باقی مانده به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به مشکلات این فصل، آیا فصل آینده هم در نفت خواهد ماند یا خیر، گفت: در تیمی که نه صاحب دارد و نه کسی جوابگو است صحبت راجع به ماندن اشتباه است. تا به حال به این دلیل در نفت ماندیم که فصل را به پایان برسانیم و اگر خدا بخواهد دو هفته دیگر کارمان تمام می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تصریح کرد: به احترام سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و اخلاقی که باید رعایت شود، کار را ادامه دادیم. دوست ندارم حق تیمی ضایع شود و به کارم به عنوان یک کار حرفه‌ای نگاه می‌کنم. به این مسئله کاری ندارم که برخی‌ها نه حرفه‌ای باشگاه‌داری و نه حرفه‌ای باشگاه را اداره می‌کنند. ما همیشه پای حرفی که زدیم، می‌ایستیم چه برسد به اینکه قراردادی امضا کنیم. به شخصه هیچ تیمی را ندیدم با این شرایط به لیگ ادامه دهد و باز هم وضعیت خوبی داشته باشد.

دایی درباره اینکه گفته می‌شود به خاطر مطالباتش از از باشگاه پرسپولیس، شکایت کرده و باعث شده حساب‌های این باشگاه بسته شود، گفت: صحبت از باشگاه پرسپولیس شد و جا دارد برای ابراهیم آشتیانی، پیشکسوت این باشگاه و دوست خودم آرزوی سلامتی کنم و امیدوارم هر چه زودتر در خدمت او باشیم. مسئله‌ای هم که می‌گویید تا حدودی درست است و البته یک مقدار هم اشتباهاتی در آن وجود دارد. من از پرسپولیس شکایت کردم و کمیته انضباطی حق را به من داده اما هنوز کمیته استیناف رأیی نداده و زمانی که من هنوز رأی ندارم چطور می‌توانم حساب‌های این باشگاه را ببندم؟ این چه چیزهایی است که باشگاه می‌گوید؟ آیا عقل سالم این مسئله را قبول می‌کند؟ من باید حکمی داشته باشم که بتوانم یک حساب را ببندم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *