رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چه کسی اشک هانی را درآورد؟/مد جدید ثروتمندان/ آسمان ایران شهاب باران می‌شود

15:09 - 31 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۸۲۸
اشک‌ها و لبخندها در جشن قهرمانی پرسپولیس، زایمان مادر دانمارکی در آمبولانس مازندران، امشب آسمان ایران شهاب باران می‌شود، چشم‌بادامی‌ها، یکه‌تاز رشد گردشگری در آسیا، مد جدید ثروتمندان چیست و ... از جمله اخبار برگزیده فضای مجازی امروز پنجشنبه است.
به گزارش گروه فضای مجازی ، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف جمع آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبرها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.
 
اشک‌ها و لبخندها در جشن قهرمانی پرسپولیس
 
میزان: مراسم اهدای جام قهرمانی شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، علی پروین، حبیب کاشانی مدیر عامل پیشین این تیم، احمدرضا عابدزاده، رضا شاهرودی و دیگر بازیکنان پیشکسوت پرسپولیس برگزار شد. پرسپولیس حالا با 10 قهرمانی در تاریخ فوتبال کشور پر افتخارترین تیم فوتبال ایران به شمار می آید. اما جشن قهرمانی پرسپولیس که دیروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد البته که خالی از حواشی نبود. یکی از این حواشی که عده ای را رنجور کرد این بود که پسر هانی نوروزی می خواست در جشن قهرمانی تیم حضور پیدا کند اما مسئولان اجازه ورود وی به جشن بازیکنان را ندادند تا جشن پرسپولیسی ها با اشکهای هانی نوروزی همراه شود.

پرسپولیس

 پرسپولیس
 
امشب آسمان ایران شهاب باران می شود
 
مهر: از امشب تا صبح روز اول اردیبهشت می توان بارش شهابی شلیاقی را با چشم مسلح در سراسر ایران مشاهده و رصد کرد. رصد این بارش شهابی در شامگاه روز ۳۱ فروردین تا صبحگاه روز ۱ اردیبهشت با چشم غیر مسلح امکان پذیر است. این بارش شهابی از سراسر کشور و در مکان هایی که آلودگی نوری کمتری وجود دارد، قابل رصد خواهد بود. گزارش تعداد ۵۰۰ شهاب برای این بارش شهابی ثبت شده است که رکورد بسیار بالایی بوده است.

شهاب سنگ

چشم‌بادامی‌ها، یکه‌تاز رشد گردشگری در آسیا
 
ایسنا: در گزارش جدید سازمان جهانی اقتصاد از شاخص رقابت‌پذیری گردشگری، کشورهای آسیای شرقی با پیشی گرفتن از رقبای خاورمیانه و آسیای مرکزی، بهترین عملکرد را به ثبت رسانده‌اند. در حالی که مقاصد گردشگری چون امارات با سرمایه‌گذاری و تبلیغات هنگفت سعی بر توسعه گردشگری خود دارند، نتایج گزارش جدید مجمع جهانی اقتصاد درباره شاخص رقابت‌پذیری در عرصه گردشگری و سفر حاکی از آن است که کشورهای آسیای شرقی گام‌های بسیار مثبت و رو به جلویی در راستای توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز در گردشگری برداشته‌اند. کشور ژاپن در فهرست ۱۳۶ کشور جهان با بالاترین شاخص رقابت‌پذیری در گردشگری پس از کشورهای اسپانیا، فرانسه و آلمان و بالاتر از بریتانیا و ایالات متحده، جایگاه چهام را به خود اختصاص داده است.

ژاپن

زایمان مادر دانمارکی در آمبولانس مازندران
 
ایرنا: مادر دانمارکی که صبح امروز توسط اورژانس این استان در حال انتقال به بیمارستان بود پیش از رسیدن به مرکز زایمان وضع حمل کرد. این نوزاد سومین فرزند پسر از این مادر 26 ساله دانمارکی است که مدتی است در شمال بسر می برد.

مادر دانمارکی

مد جدید ثروتمندان چیست؟
 
باشگاه خبرنگاران جوان: این کفش ها که با طلای 24 عیار ساخته شده اند، قیمتشان از 30 هزار یورو به بالاست. طراح این مجموعه کفش ها یک مرد ایتالیایی است که قبلا در بازار بورس کار می کرده است. این طراح می گوید: همه مشتری های من آدم های معروف اما بسیار محتاط هستند که اغلبشان اهل کشورهای خاورمیانه مثل عربستان سعودی، قطر و عمان هستند. من کسب و کارم را دائم گسترش می دهم، سفارشهای بسیاری نیز از کشورهای آسیای دور شانگهای، روسیه یا حتی آمریکا هم داشتم.

مد ثروتمندان
 
 مد ثروتمندان
 
 
 بی کیفیت ترین خودروهای داخلی را بشناسید

شهرفردا: بر اساس جدیدترین گزارش‌های رسمی بیشتر وانت‌های داخلی همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی تولید می‌شوند.  گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای تولیدی در اسفند ماه سال گذشته (۱۳۹۵) اخیرا منتشر شد ه نگاهی به این گزارش نشان می‌دهد که از هشت مدل وانت در حال تولید در خودروسازان داخلی شش مدل در پایین‌ترین سطح کیفی ممکن قرار دارند. در میان وانت‌های تولیدی در اسفند ۱۳۹۵ تنها وانت تندر ۹۰ سه ستاره کیفی دریافت کرده و وانت پیکاپ فوتون دیزلی نیز دو ستاره کیفی کسب کرده‌ است. باقی وانت‌های تولیدی شامل وانت نیسان دوگانه‌سوز، وانت آریسان، وانت نیسان تک‌سوز، وانت مزدا کارا ۲۰۰۰ دو کابین، وانت مزدا کارا ۲۰۰۰ تک کابین و وانت سایپا ۱۵۱ تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین سطح کیفی و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.
 
وانت پیکان

 
اینستاگرام آفلاین بزودی می‌آید

انگجت: اینستاگرام قصد دارد امکان استفاده از این اپلیکیشن را در حالت آفلاین برای کاربران فعال کند. البته ثبت لایک‌ها و نظرات از زمان اتصال مجدد به اینترنت فراهم خواهد شد. این شرکت که متعلق به فیس‌بوک است، اعلام کرده که بسیاری از ویژگی‌های برنامه اندرویدش در حال حاضر به صورت آفلاین نیز کار می‌کند. بنابراین با این قابلیت افراد می‌توانند فیدهای خود را در حالی که به وای‌فای یا دیتای موبایل خود متصل نیستند نیز مرور کنند، البته در صورتی که قبلا و زمانی که به اینترنت متصل بودند، تصاویر را بارگزاری کرده باشند. کاربران می‌توانند تصاویر و ویدیوهای مورد نظر خود را لایک کنند، برای آنها نظر بگذارند و حتی کسانی مایل به دنبال کردن نیستند، آنفالو کنند و این تغییرات زمانی که دوباره به اینترنت متصل شوند، اعمال خواهد شد.

اینستاگرام

تبریک مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به مقام معظم رهبری، احتمال وقوع سیل بعد از ظهر امروز و اوایل امشب در مناطق کوهپایه ای و روستاها در دامنه های البرز در شمال سمنان، شرق گلستان، خراسان شمالی و نواحی کوهپایه ای شمال غرب استان خراسان رضوی از دیگر اخبار پربازدید فضای مجازی است.
 
/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *