خیز یوونتوس برای قهرمانی در اروپا با حذف بارسلونا/ موناکو هم مقتدرانه صعود کرد

1:10 - 31 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۶۹۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
تیم‌های یوونتوس ایتالیا و موناکوی فرانسه با حذف رقبای خود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.
به گزارش گروه ورزشی ، در شب دوم و پایانی از دور برگشت از مرحله یک‌چهارم‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب دو دیدار همزمان در اسپانیا و فرانسه برگزار شد.

در یکی از این بازی‌ها تیم‌های فوتبال بارسلونا و یوونتوس در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت تا قهرمان ایتالیا که در بازی رفت به پیروزی 3 بر صفر دست یافته بود، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با همین نتیجه راهی مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شود.  

یکی از اتفاق‌های مهم این بازی برخورد شدید مسی با زمین در پی نبردی هوایی بر سر توپ بود که منجر به زخمی شدن صورت فوق‌ستاره آبی واناری‌ها شد.

در دیدار همزمان هم موناکو که در بازی رفت 3 بر 2 بورسیا دورتموند را از پیش‌رو برداشته بود، این بار هم میهمان آلمانی خود را 3 بر یک شکست داد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت 6 بر 3 پیروز شود و جواز حضور در جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها را کسب کند. در این دیدار امباپه (3)، رادامل فالکائو (17)، والره ژرمن (81) برای موناکو و مارکو رویس (48) برای دورتموند گلزنی کردند.

به این ترتیب تیم‌های اتلتیکومادرید، رئال‌ مادرید، یوونتوس و موناکو تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفتند.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *