تبدیل خیاط خانه ارتش به مجموعه فرهنگی ورزشی

10:09 - 30 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۳۲۸
شهردار منطقه هفت از احداث مجموعه فرهنگی ورزشی شهید سید مهدی حسینی در بخشی از زمین خیاط خانه ارتش با هدف بالا بردن سرانه ورزشی و فضای سبز منطقه خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، سعید طلوعی گفت: در بخشی از زمین خیاط خانه سابق ارتش به مساحت ۲ هزار مترمربع برنامه ریزی شده تا مجموعه ورزشی چندمنظوره و در چندین طبقه با امکانات ویژه و استانداردهای روز دنیا احداث شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات احداث این مجموعه فرهنگی ورزشی در شش ماه ابتدای سال آغاز خواهد شد، تصریح کرد: افزایش سرانه ورزشی و فضای سبز این منطقه با هدف بالا بردن سطح رضایتمندی و رفاه شهروندان از جمله اولویت هایی است که در راس اقدامات این منطقه قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۷ در ادامه به دیگر مجموعه های ورزشی در حال احداث سطح منطقه اشاره کرد و گفت: احداث مجموعه ورزشی شهید توکلی و سوله های ورزشی مرودشت با امکانات ورزشی متنوع با هدف توزیع عادلانه امکانات اجتماعی و رفاهی در سطح منطقه به ویژه محلات کم برخوردار با ایجاد ظرفیت های ورزشی جدید ضمن افزایش سرانه ورزشی منطقه، باعث ایجاد شادابی و تندرستی در ساکنین این بخش از منطقه می شود .

وی با اشاره به احداث شصتمین بوستان منطقه در خیابان اجاره دار، یادآور شد: برای رفاه حال شهروندان این بوستان به آبنما، زمین بازی کودکان، پایه چراغ و مبلمان شهری تجهیز خواهد شد.

شهردار منطقه ۷ تصریح کرد: اجرای طرح های متنوع و مختلف در حوزه ارتقا زیباسازی و افزایش سرانه فضای سبز از جمله برنامه های مهم شهرداری منطقه برای جلب رضایت شهروندان است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *