رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سریال از یادها رفته اردیبهشت جلوی دوربین می‌رود/سری جدید عملیات 125 در مرحله بررسی طرح

13:40 - 29 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۷۱۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
الماسی با اشاره به اینکه سری جدید سریال "عملیات 125" هم اکنون در مرحله گفت و گو است، از کلید خوردن سریال "از یادها رفته" در اردیبهشت ماه خبر داد.
غلامرضا الماسی مدیرگروه فیلم و سریال شبکه 5 در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: تصمیم گیری برای پخش سریال‌ها درمناسبت‌هایی مانند ماه مبارک رمضان و ایام نوروز از سوی معاونت سیما صورت می‌گیرد .

وی ادامه داد: در شبکه 5 سریال وجود دارد و اگر برای پخش تصمیم گیری صورت بگیرد سریالی ویژه ماه رمضان روی آنتن خواهد رفت.

ماه رمضان

الماسی تصریح کرد: طبیعتاَ در یکی دوسال گذشته کار تولیدی و مستمر به صورت جدی روی آنتن شبکه 5 نداشتیم اما امیدواریم امسال با توجه به تمهیدات مدیر شبکه و گروه فیلم و سریال، بتوانیم یک آنتن گرم و پرمخاطب داشته باشیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: به طور معمول آثار قابل پخش برای ماه مبارک رمضان درمدت زمانی چند روزه پیش از آغاز این ماه مشخص می‌شوند اما امسال باتوجه به اینکه انتخابات را در پیش داریم، ممکن است تقدم و یا تأخری در این روند صورت بگیرد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه 5 توضیح داد: تصور می‌کنم در اردیبهشت ماه حداقل دو عدد از پروژه‌های شبکه 5 که درمرحله پیش تولید قرار دارند، جلوی دوربین برود که یکی از آن‌ها سریال " از یادها رفته" است که بهرام بهرامیان کارگردانی و اکبر تحویلیان تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارند.

عملیات 125

وی افزود: همچنین حامد افضلی و رویا خسرو نجدی نیز نویسندگی این اثر را بر عهده داشته‌اند.

الماسی یادآور شد: همچنین اثری با عنوان " سارقین روح" را هم داریم که ابوالفضل صفری تهیه کننده آن است و به دلیل اپیزودیک بودن فضای آن اثر، کارگردان ها و تهیه کننده های متعددی در آن حضور دارند. این مجموعه نیز هم اکنون درمرحله پیش تولید قرار دارد.

وی تصریح کرد: سریال " از یادها رفته" یک ملودرام اجتماعی در فضای تاریخی است که داستان در محدوده سال 1320 در چرخش است.

مدیر گروه فیلم وسریال شبکه 5 خاطرنشان کرد: برای ساخت سری جدید مجموعه تلویزیونی "عملیات 125" و همچنین مجموعه "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" در حال مذاکره هستیم و اگر از مرحله طرح به جمع بندی برسیم این آثار تولید می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *