رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گلر قهرمان لیگ برتر به خندوانه می‌آید/ با مهمان ویژه امشب رامبد جوان آشنا شوید + تصاویر

21:00 - 27 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۴۰۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
علیرضا بیرانوند بازیکن جوان فوتبال، در ابتدای فعالیت‌های خود در این عرصه، با مخالفت پدرش رو به رو شده است اما هم اکنون به عنوان دروازه بان تیم ملی فعالیت می‌کند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، علیرضا بیرانوند بازیکن جوانی است که در سن کم توانسته در تیم‌های مختلفی بازی کند.

این بازیکن در فصل 94-93 لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان برترین دروازه‌بان سال انتخاب شد.

علیرضا بیرانوند

بیرانوند هم اکنون به عنوان دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی کشورمان بازی می‌کند و با توجه به روند حرفه‌ای فعالیت‌های او، می توان آینده‌ای خوش رنگ را برایش ترسیم کرد.

این بازیکن فوتبال که متولد سال 1371 است، درباره دوران کودکی خود چنین گفته است: "من در خانواده ای به دنیا آمدم که از نظر مالی خیلی ضعیف بود. من از همان ابتدای کودکی علاقه بسیار زیادی به ورزش به خصوص فوتبال داشتم و همه کار کردم تا به این علاقه و آرزویم برسم. 

علیرضا بیرانوند

سال اولی که به تهران آمدم حتی پول کرایه‌ام را نداشتم، چه برسد به اینکه بروم فوتبال بازی کنم! من از اقوام و فامیل پول کرایه ام را قرض کردم تا بتوانم به تهران بیایم. واقعا خانواده من در شرایطی نبودند که بتوانند پول مرا هم بدهند. خلاصه به تهران آمدم و شروع کردم به کار کردن."

این بازیکن جوان که درباره بازی فوتبال با پدر خود اختلاف نظر داشته است، در مواردی که این اختلاف نظرها اوج می‌گرفت، شاهد آسیب دیدن وسایل ورزشی خود بوده است چرا که پدر او برای ابراز مخالفتش با فعالیت‌های او، به وسایل ورزشی پسرش آسیب می‌زده است.

علیرضا بیرانوند

وی همچنین درباره دلیل انتخاب دروازه‌بانی به عنوان یک پست در روند یک بازی فوتبال چنین گفته است: "راستش من اول که فوتبال بازی می‌کردم، فوروارد بودم. یک بار به درخواست بچه های مدرسه فوتبال ایستادم درون دروازه. سه تا اتوپ را گرفتم و بچه ها خیلی تشویقم کردند.

گفتن وقتی استعدادش را داری توی دروازه بایست. این را گفتند چون خروج هایم خوب بود و نترس بودم. با این ترتیب من ایستادم توی دروازه. آقای جواد محمودی در این راه خیلی مرا کمک کردند."

امشب علیرضا بیرانوند 25 ساله همراه با فرزندش میهمان برنامه تلویزیونی "خندوانه" می‌شود و رامبد جوان درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای این بازیکن، با او به گفت و گو می‌پردازد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *