رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاز المپیاد دانش آموزشی فناوری نانو از فردا/ ثبت نام از دانش آموزان علاقه مند برای آموزش فناوری نانو

12:14 - 24 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۸۲۲۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدیر کارگروه ترویج ستاد فناوری نانو گفت: دانش آموزان علاقه مند به یادگیری دانش و فناوری نانو، می توانند در پژوهش سراهای آموزش و پرورش نام نویسی کنند.

فناوری نانو به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، عماد احمدوند گفت: هشتمین المپیاد دانش آموزشی علمی و فناوری نانو از فردا آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: پیش از این از علاقه مندان برای حضور در این دوره از المپیاد ثبت نام شده و تعداد قابل توجهی از دانش آموزان آمادگی خود را اعلام کرده اند.

مدیر کارگروه ترویج ستاد فناوری نانو با اشاره به استان هایی که در این دوره پر رنگ ترین حضور را خواهند داشت، اظهارکرد: دانش آموزان استان های کردستان، کرمانشاه و مازندران امسال بیشترین استقبال را از المپیاد داشته و تعداد دانش آموزان این 3 استان، بیش از سایر استان ها است.

احمدوند از راه اندازی پژوهش سراها در استان های سراسر کشور خبرداد و تصریح کرد: در حال حاضر شاهد فعالیت پژوهش سراها در شهرها و استان های پر جمعیت کشور هستیم و دانش آموزان می توانند با ثبت نام در این پژوهش سراها از آموزش های آنها بهره مند شوند.

وی در خصوص آموزش های ارائه شده به دانش آموزان علاقه مند در حوزه نانو خاطرنشان کرد: بیش از 15 سال است که در پژوهش سراهای آموزش و پرورش به دانش آموزان علاقه مند، آموزش های نانو نیز ارائه می شود و اکنون شاهد فعالیت بیش از 70 آزمایشگاه فناوری نانو در سراسر کشور هستیم.

مدیر کارگروه ترویج ستاد فناوری نانو با تاکید بر اینکه " دانش آموزان با هر سطح معدلی می توانند در پژوهش سراهای آموزش و پرورش نام نویسی کنند" گفت: برای پذیرش دانش آموزان در پژوهش سراها، شرط معدل در نظر گرفته نشده و افراد با هر معدلی می توانند در این پژوهش سراها حاضر شوند.


برچسب ها: المپیاد علمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *