رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کارخانه: مرحله پلی‌آف را باید از لیگ برتر حذف کنند/ پیمان اکبری مراقب جایگاهش در تیم ملی باشد

7:00 - 26 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۸۲۲۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: در لیگ برتر ایران برگزاری پلی‌آف معنا ندارد و من نمی‌دانم چرا باید پلی‌آف برگزار شود.
مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص جلسه‌اش با مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه تصریح کرد: در جلسه‌‌ای که با مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه داشتیم درباره مسائل مختلفی مثل بودجه تیم والیبال، فهرست بازیکنان مورد نظر و ... صحبت کردیم. به هر حال هدف ما قهرمانی‌های متوالی در لیگ برتر ایران و آسیا و همین‌طور حضور مداوم در جام باشگاه‌های جهان است.
 
وی ادامه داد: خودمان می‌دانیم کار سختی برای رسیدن به این اهداف داریم اما با تلاش و همدلی می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم. ضمن این که حضور ملی‌پوشان ما در اردوها و مسابقات متعدد تیم ملی، کار را برای ما سخت‌تر کرده است و من دلم برای این بازیکنان می‌سوزد که مجبور هستند فشار زیادی را متحمل شوند. البته تعامل خوبی بین بانک سرمایه و فدراسیون والیبال وجود دارد.
 
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه با انتقاد از نحوه برگزاری لیگ برتر والیبال تصریح کرد: در لیگ برتر ایران برگزاری پلی‌آف معنا ندارد و من نمی‌دانم چرا باید پلی‌آف برگزار شود. اگر در لیگ‌های کشورهای دیگر پلی‌آف وجود داد، دلیلی ندارد ما هم داشته باشیم و باید با توجه به شرایط خودمان نحوه برگزاری لیگ را مشخص کنیم. به نظر من وقتی مسابقات رفت و برگشت انجام شد، تیمی که در صدر جدول قرار دارد قهرمان است و مرحله پلی‌آف را باید از لیگ برتر حذف کنند.
 
کارخانه درباره فهرست بازیکنان مازاد بانک سرمایه گفت: بر اساس سیاست‌هایی که داریم حدود 20 درصد تغییر در ترکیب تیم خواهیم داشت و به دنبال این هستیم که تیم را جوان‌تر کنیم. البته در حال حاضر بازیکنانی که در فهرست مازاد قرار می‌گیرند را نمی‌توانم اعلام کنم چون هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ایم و شاید اعلام این فهرست به پس از جام باشگاه‌های آسیا موکول شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *