تولید هر 12 ساعت یک گوشی در نوکیا

21:00 - 23 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۸۱۳۸
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
محصولات و تلفن های همراه نوکیا همیشه به خاطر کیفیت و مقاومت بسیار قابل توجه ای که داشتند با استقبال زیادی مواجه می شدند و این امر بارز ترین تفاوت گوشی های نوکیا با دیگر محصولات شرکت های دیگر بود، در همین راستا با خبر بازگشت نوکیا به عرصه تلفن های همراه، طرفداران این برند دوست داشتنی بی صبرانه انتظار دیدن تلفن همراهی را می کشند تا همچون سابق با مقاومت زیاد تولید شود.
به گزارش گروه فضای مجازی ، از این رو نوکیا به نیاز کاربران توجه داشته و تمامی جزئیات لازم برای تولید یک محصول مقاوم را مورد توجه قرار داده است، در مطالب گذشته ویدیوهایی از سنجش کیفیت و مقاومت گوشی نوکیا ۶ که به عنوان یک میان رده در بازار شناخته می شوند را خدمت شما عزیزان ارائه کردیم، در همین راستا روز گذشته صفحه رسمی نوکیا در فیسبوک ویدیوی بسیار کوتاهی را منتشر کرد که در آن یک گوشی نوکیا ۶ در حال رنگ آمیزی است.

تولید هر 12 ساعت یک گوشی در نوکیا 

نوکیا در این مطلب اعلام کرده است که ما برای ساخت هر گوشی ۱۲ ساعت زمان صرف می کنیم و این موضوع دلیل اصلی زیبایی و مقاومت تلفن های همراه نوکیا است. شما در ادامه می توانید این ویدیوی کوتاه را که به صورت فایل های گیف قرار گرفته است را تماشا کنید.

منبع: وینفون


برچسب ها: گوشی جدید نوکیا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *