تیم ملی فوتسال هم آدیداس‌ پوش شد/ خبری از پاداش‌ها نیست

12:27 - 22 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۶۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پاداش نقدی کسب مقام سومی جام جهانی فوتسال،‌بعد از گذشت 192 روز هنوز به حساب ملی‌پوشان واریز نشده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، بالاخره اعتراض شدید بازیکنان ملی‌پوشان به استفاده از لباس‌های بی‌کیفیت جواب داد و فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت برای بازی‌های رسمی تیم ملی فوتسال هم، لباس‌های آدیداس در اختیار بازیکنان قرار بدهد!

در ماه‌های گذشته در رسانه‌ها و محافل ورزشی بحث‌های زیادی پیرامون موضوع لباس‌های تیم ملی فوتسال مطرح شده بود. ملی‌پوشان بارها از محمد ناظم‌الشریعه سرمربی خود خواسته بودند رایزنی‌های لازم با فدراسیون را انجام بدهد تا این مشکل بزرگ آنها یک بار برای همیشه حل شود. درخواست فوتسالیست‌ها این بود که آنها هم بتوانند مانند تیم کارلوس‌کی‌روش از لباس‌های آدیداس استفاده کنند و تبعیض زیادی بین تیم‌های ملی مختلف وجود نداشته باشد.

در نهایت با مذاکرات صورت گرفته و دستور ویژه مهدی تاج، قرار شد تیم ملی فوتسال هم از این پس برای بازی‌های رسمی و دوستانه فوتسالیست‌ها از لباس آدیداس استفاده کند. البته طبق توافق‌ صورت گرفته تیم ملی فوتسال در تمرینات از لباس‌های شرکت تولیدی ورزشی مجید استفاده خواهند کرد.

خبر دیگر اینکه تیم ملی فوتسال ایران در تاریخ 10 مهر 1395 توانست با عملکردی درخشان و غیر منتظره در جام جهانی شگفتی‌ساز شود و به مقام سوم این مسابقات برسد. حالا با گذشت چیزی حدود 192 روز (بیش از 6 ماه) آنها هنوز منتظر پرداخت پاداش نقدی خود از فدراسیون فوتبال هستند.

ملی‌پوشان چند ماه قبل در حاشیه برگزاری بازی دوستانه با روسیه در تهران هم به صورت رسمی به عدم پرداخت پاداش‌سومی جهان توسط فدراسیون معترض شده بودند. در تمام این مدت فقط پاداش وزارت ورزش برای افتخار بزرگی که توسط آنها به دست آمد پرداخت شده است.
 
فدراسیون فوتبال قرار بود 15 بعد از کسب مقام سومی جام‌جهانی فوتسال، پاداش نقدی بازیکنان و اعضای کادر فنی را به آنها پرداخت کند. اما حالا با گذشت 192 روز از این قول و قرار این پاداش نقدی پرداخت نشده است. جالب اینجاست که وجود مشکلات مالی شدید در فدراسیون فوتبال علت این تاخیر بلند مدت اعلام شده و هنوز معلوم نیست که بالاخره چه زمانی قرار است این پاداش نقدی 10 میلیون تومانی پرداخت شود.

مسئله در اعتراض فوتسالیست‌ها این است که چرا پاداش نقدی و دلاری بازیکنان و مربیان تیم‌ملی فوتبال بعد از هر بازی مقدماتی جام جهانی 2018 بلافاصله بعد از هر مسابقه پرداخت شده اما پاداش کسب مقام سومی جام‌جهانی فوتسال بعد از گذشت بیش از 6 ماه هنوز به حساب آنها واریز نشده است.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *