په‌په: تا آخرین لحظه منتظر رئال مادرید می‌مانم

2:00 - 22 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۴۲۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
خبرگزاری میزان- ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید با مصدومیت در دیدار مقابل اتلتیکومادردی باید مدتی را دور از میادین باشد. این بازیکن 34 ساله هنوز برای تمدید قراردادش با سران باشگاه به توافق نرسیده و شاید در تابستان راهی تیمی جدید شود.
په‌په: تا آخرین لحظه منتظر رئال مادرید می‌مانم
به گزارش گروه ورزشی ، په‌په در مراسم کانون هواداران رامون مندوزا مورد تجلیل قرار گرفت. این ستاره پرتغالی در حال حاضر به دلیل شکستگی دنده باید مدتی را دور از میادین باشد.
 
این بازیکن ملی‌پوش دوست دارد در رئال مادرید بماند اما سران باشگاه هنوز پیشنهاد جدیدی به مدافع 34 ساله خود نداده‌اند. په‌په در این مراسم کنار فلورنتینو پرز، مدیر رئال مادرید، ناچو، مدافع رئال و رائول، اسطوره باشگاه حضور داشت.
 
وی در مورد آینده‌اش در رئال مادرید گفت: افتخار بزرگی است که هر سال در کانون هواداران رامون مندوزا حضور داشته باشم. همیشه سعی کردم با افتخار برای پیراهن رئال بازی کنم، روحیه تیمی را از رائول یاد گرفتم. آینده‌ام؟ فقط خدا می‌داند. تا 30 ژوئن قرارداد دارم، درست نمی‌گویم آقای مدیر؟! (خطاب به پرز).

شنیده می‌شود اختلاف او با رئال مادرید بر سر مدت قرارداد است، په‌په خواهان قرادادی 2 ساله است و پرز پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله به این مدافع پرتغالی داده است. این مدافع از سال 2007 در رئال مادرید حضور دارد.
 
وی دهمین فصل حضورش در جمع «کهکشانی‌ها» را پشت سر می‌گذارد. په‌په تا به اینجا در بیش از 300 بازی برای رئال مادرید در تمام رقابت‌ها حضور داشته است. او در سال 2007 با رقم 30 میلیون یورو از پورتو پرتغال راهی رئال شد، در آن زمان خیلی‌ها به این خرید گران قیمت اعتراض کردند اما مدافع پرتغالی در کمترین زمان ممکن توانست توانایی‌هایش را در مادرید ثابت کند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *