کشف و ضبط یک کیلوگرم هروئین پودری/ 4 متهم دستگیر شدند

8:37 - 21 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۲۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قاضی خدابخشی از دستگیری چهار متهم و کشف یک کیلو هروئین پودری از خودروی آنان خبر داد.
قاضی مهدی خدابخشی جانشین سررست دادسرای انقلاب مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی ، از دستگیری چهار متهم و کشف یک کیلو هروئین پودری خبر داد و گفت: تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر که در حال گشت‎زنی در منطقه خین عرب بودند به یک دستگاه خودروی سواری که سرنشینانش زن و مردی غیر مشهدی و لباس‌ محلی استانهای جنوب شرقی کشور را بر تن داشتند مشکوک شده و به سراغ آنان رفتند.

وی ادامه داد: متهمان با دیدن ماموران سوار خودرو شده و بلافاصله از محل فرار کردند که در این لحظه ماموران برای متوقف ساختن آنان به تعقیب خودروی متواری پرداختند و طولی نکشید که راننده خودرو با دستور ایست ماموران در کنار خیابان متوقف شد.

خدابخشی تصریح کرد: ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر مشهد خودروی مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند که از داخل این خودرو یک کیلو هرویین پودری کشف شد.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب افزود: متهمان در اعترافات خود عنوان کردند که قرار بود مواد مکشوفه را در خین عرب به دو نفر تحویل دهند که ماموران با این سرنخ دو متهم دیگر را دستگیر کردند.

وی در پایان ادامه داد: چهار متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا و تحقیقات از آنان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *