واکنش کاربران توییتر به ادعای دلسوزی نتانیاهو برای کودکان سوریه+عکس

14:17 - 16 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۷۰۸
کاربران توییتر به اظهارنظر متناقض نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ادعای حمله شمیایی ارتش سوریه به مردم این کشور واکنش نشان دادند.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، کاربران توییتر به اظهارنظر متناقض نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ادعای حمله شیمیایی ارتش سوریه به مردم این کشور واکنش نشان دادند.
 
نتانیاهو در حساب رسمی خود در توییتر به خبر بمباران شیمیایی در ادلب در شمال سوریه واکنش نشان داد و نوشت: وقتی تصاویر کودکانی که در حمله شیمیایی در سوریه خفه شده بودند، شوکه شدم و مرا خشمگین کرد.
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی: عکس کودکانی حمله شیمیایی سوریه مرا شوکه کرد 
 
تعداد زیادی از کاربران این شبکه اجتماعی هم با یادآوری بمباران غزه با بمب های فسفری واکنش نشان دادند. یکی از کاربران در نظری نوشت: چرا؟ چون ویدئوهایش از ویدئوهای حمله تو با فسفر سفید به کودکان غزه بیشتر داغ میشود؟!
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی: عکس کودکانی حمله شیمیایی سوریه مرا شوکه کرد 
 
خبرگزاری آناتولی روز سه شنبه به نقل از محمد رشید سخنگوی گروه جیش النصر وابسته به ارتش آزاد سوریه که تحت حمایت ترکیه است ادعا کرد  دولت سوریه حملاتی را با گاز کلر  در استان ادلب در شمال این کشور انجام داده است.
 
پس از انتشار این گزارش، هم زمان رسانه های غربی چون بی بی سی وعربی چون الجزیره، العربیه با راه انداختن هیاهوی تبلیغاتی و نشان دادن تصاویر کودکان قربانی انفجار بمب های شیمیایی منطقه خان شیخون در ادلب، تلاش کردند دولت سوریه را به دست داشتن در این حمله شیمیایی متهم کنند.
 
دیگر گروههای مسلح مخالف نیز هم زمان با بهره برداری از این ماجرا  سعی کردند دولت دمشق را به حملات شیمیایی به ادلب متهم کنند و از شورای امنیت بخواهند «تحقیقی فوری» در این زمینه انجام دهد.
 
یک مقام نظامی سوریه در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: ارتش سوریه هیگونه گاز سمی به سمت اهالی ادلب شلیک نکرده است.

وی تصریح کرد: اینکه ارتش سوریه بخواهد برای آزادسازی ادلب اهالی این شهر را به قتل برساند نامعقول است.

این مقام نظامی سوریه با بیان اینکه ارتش سوری سلاح شیمیایی در منطقه خان شیخون استفاده نکرده چرا که سلاح شیمیایی در اختیار ندارد تصریح کرد: انگشت اتهام در حمله به منطقه خان شیخون به سمت گروهک تروریستی النصره است.

وی تاکید کرد: گروهک النصره تنها گروهی است که اکنون سلاح شیمیایی در اختیار دارد.

این مقام ارتش سوریه ادامه دارد که تردیدهایی نیز درباره دست داشتن یکی از سازمان های اطلاعاتی غربی در حمله به اطراف ادلب به منظور متهم کردن ارتش سوریه وجود دارد.

روز سه‌شنبه رسانه‌های خبری گزارش دادند که در پی حمله شیمیایی به منطقه خان‌شیخون سوریه نزدیک به 80 نفر کشته و 200 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *