رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"پاکستان" هیچ توافقی با عربستان برای شرکت در جنگ یمن ندارد

20:49 - 16 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۶۶۴
وزیر دفاع پاکستان گفت: نظامیان پاکستانی فقط داخل مرزهای عربستان فعال هستند و هیچ تعهد و توافقی برای شرکت در جنگ یمن نداریم.
به گزارش سرویس بین الملل خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان گفت: نظامیان  پاکستانی فقط داخل مرزهای عربستان فعال هستند و هیچ قراردادی برای شرکت در جنگ یمن نداریم.
 
وی اطمینان داد که ارتش پاکستان هیچ تعهدی برای شرکت در جنگ یمن ندارد و تنها برای دفاع از مرزهای عربستان و تأمین امنیت داخل این کشور وارد عمل می‌شود.
 
به گزارش دیلی پاکستان،آصف تأکید کرد: ملاحظات ایران نسبت به پذیرفته شدن فرماندهی ائتلاف نظامی عربستان توسط راحیل شریف را در نظر داریم.
 
وزیر دفاع پاکستان اظهار داشت: سعی می‌کنیم با در نظر گرفتن ملاحظات ایران دغدغه این کشور در زمینه فرماندهی ائتلاف نظامی عربستان توسط راحیل شریف را برطرف کنیم.
 
وی افزود: فعالیت ارتش پاکستان در عربستان موضوع تازه‌ای نیست و از مدت‌ها قبل نیروهای ارتش پاکستان آموزش نظامی و تأمین امنیت ریاض را به عهده داشته‌اند.
 
خواجه محمد آصف گفت: دولت عربستان با مطرح کردن درخواست رسمی که به صورت نامه ارسال شد خواستار کمک گرفتن از راحیل شریف برای سازماندهی نیروهای امنیتی خود بود که این موضوع توسط اسلام‌آباد پذیرفته شد.
 
آصف اظهار داشت: راحیل شریف خودسرانه فرماندهی ائتلاف سعودی را نپذیرفت همه چیز با هماهنگی دولت و ارتش پاکستان صورت گرفته است.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *