جلوگیری از تخلفات احتمالی از اهداف تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی است

21:30 - 15 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۳۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
زارع گفت: هدف از تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیش بینی به موقع و پیشگیری بهنگام و برخورد سریع با هدف جلوگیری و کاهش جرایم و تخلفات انتخاباتی احتمالی است.
ستاد پیشگیری از جرم سمیرمبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری كل استان اصفهان، حمیدرضا ابوالحسنی زارع رئیس دادگستری شهرستان سمیرم گفت: با عنایت به نقش مثبت و عملکرد مؤثر ستادهای پیشگیری از جرایم انتخاباتی در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و در اجرای دستورالعمل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه،‌ اولین جلسه این ستاد با حضر اعضا در محل دادگستری شهرستان برگزار شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این جلسه پیش بینی به موقع و پیشگیری بهنگام و برخورد سریع با هدف جلوگیری و کاهش جرایم و تخلفات انتخاباتی احتمالی، ایجاد هماهنگی و تبیین و ظایف هر یک از دستگاه‌ها و نهادهای عضو ستاد، هماهنگی و تعامل مداوم با هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات و سایر دستگاه ها، تبیین و تعیین دقیق کلیه اقدامات و برنامه‌های پیشگیرانه و نحوه اجرای آنها و... است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *