ارائه توضیحات شهردار در رابطه با اقدامات مدیریت شهری در حوزه اقتصاد مقاومتی/ از میان رفتن فسفر آب با راه اندازی تصفیه خانه چیتگر

10:00 - 15 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۱۵۴
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران باید توضیحاتی را در رابطه با اقدامات مدیریت شهری در حوزه اقتصاد مقاومتی داشته باشد.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، احمد دنیا مالی در سیصد و سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: مقام معظم رهبری، بیانات بسیار مهمی در ابتدای سال داشتند و ما در 3 سال گذشته به این بحث ها پرداخته ایم. 

وی افزود: مقرر شده بود شهرداری در راستای اقتصاد مقاومتی اقداماتی را داشته باشد و باید از شهردار تهران دعوت شود تا در رابطه با اقدامات مدیریت شهری در این رابطه توضیحاتی را ارائه دهد. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شهادت 2 تن از ماموران نیروی انتظامی در ایام عید اظهارکرد: شهادت دو تن از نیروهای ناجا برای حفظ امنیت بوده است و نیروی انتظامی در ایام عید به خوبی امنیت پایتخت را تامین کرد. 

دنیا مالی در خصوص افتتاح تصفیه خانه چیتگر تصریح کرد: 30 میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری از این پروژه صرف شده است و با راه اندازی این تصفیه خانه تا حدود زیادی مشکل کیفیت آب برطرف خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: این سیستم به طور کلی فسفر موجود در آب را از میان می برد و می تواند در افزایش کیفیت آب تاثیرگذار باشد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *