سانیا: ونگر خود آرسنال است/ نمی‌توانم آرسنال را بدون ونگر تصور کنم

16:40 - 13 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۴۶۰۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
ستاره فرانسوی باشگاه منچسترسیتی از مربی هموطنش در تیم آرسنال حمایت کرده است. مدافع سیتیزن‌ها مدتی را زیر نظر آرسن ونگر در باشگاه آرسنال بازی کرده است.
به گزارش گروه ورزشی ، باکاری سانیا، مدافع فرانسوی تیم فوتبال منچسترسیتی است. این مدافع 34 ساله سابقه 7 سال بازی در آرسنال زیر نظر آرسن ونگر را دارد.
 
سانیا در خصوص شرایط مربی فرانسوی در آرسنال صحبت کرده است. وی از هواداران آرسنال خواسته تا به این مرد فرانسوی اعتماد کنند: برای من ونگر یک مدیر ارزشمند است، یک مرد بزرگ در کنار فرگوسن در تاریخ. او برای آرسنال هر کاری انجام داده است چون باشگاه، زندگی‌اش است و آرسنال را دوست دارد. من با ونگر در آرسنال کار کرده‌ام، ونگر خود آرسنال است و برای این تیم ساخته شده است. طرفداران باید به او اعتماد کنند. او برای آرسنال هر کاری انجام می‌دهد. من نمی‌توانم آرسنال را بدون ونگر تصور کنم.
 
سانیا در سال 2014 از آرسنال راهی منچسترسیتی شد. این مدافع فرانسوی در 7 فصل حضور در توپچی‌های لندن یکی از مدافعان کناری ثابت تیمش بود و موفق شد بیش از 280 بازی با پیراهن این باشگاه انجام دهد. وی مانند سایر بازیکنان سابق آرسنال بعد از مدتی حضور در این تیم به بهانه کسب قهرمانی، توپچی‌ها را ترک کرد. ونگر در آن زمان به دنبال تمدید قرارداد سانیا بود اما این بازیکن ترجیح داد آرسنال را به مقصد منچسترسیتی ترک کند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *