یک شبه ایده‌آل شدن شرایط، محال است/ کوکیناس از نظر هیچ‌کس مناسب پست پنج نبود

6:00 - 15 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۴۵۰۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران گفت: اینکه فکر کنیم شرایط یک شبه ایده‌آل می‌شود محال است.
مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین وضعیت تیم بسکتبال شیمیدر تهران اظهار داشت: ما از پنجم فروردین که تعطیلات تمام شد مرتب در حال تمرین هستیم. سعی می‌کنم مشکلی نباشد چون در غیر اینصورت نمی‌توان کار کرد اما اینکه فکر کنیم شرایط یک شبه ایده‌آل می‌شود محال است. از طرفی تعهد کاری ما اجازه نمی‌دهد نسبت به مشکلات بی‌تفاوت باشیم.

وی در خصوص جذب بازیکن خارجی جدید به جای کوکیناس تصریح کرد: روزی که آمدم هفته دوم لیگ بود و خودم یارگیری نکرده بودم و تمرین پیش‌فصل هم نداده بودم تا یک سری عادات را در بازیکنان نهادینه کنم. به طور قطع کوکیناس نه‌تنها از نظر من بلکه از نظر هیچ مربی دیگری، بازیکنی نبود که در پست پنج مورد قبول باشد اما مجبور بودیم تا آخر قرارداد صبر کنیم که اول فروردین هم قرارداد او تمام شد و بعد از مسابقات غرب آسیا به کشورش برگشت.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران با اشاره به بازیکن خارجی جدید افزود: به یقین بازیکنی که از زمان پیش‌فصل کنار تیم تمرین می‌کند، می‌توان نقاط قوت و ضعف او را تشخیص داد اما با توجه به رزومه و دیدن فیلم بازی‌های بازیکن خارجی جدیدمان، به نظرم بازیکن خوبی است. به هر حال با توجه به محدودیت‌های مالی و خلاء بزرگی که در پست پنج داریم تا حدودی می‌تواند به تیم کمک کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: من نسبت به باشگاه تعهد دارم و تا پایان لیگ با تمام وجود کنار تیم هستم و وظیفه‌ام را انجام می‌دهم. امیدوارم در درجه اول وجود ما مربی‌ها به نفع بسکتبال باشد. من معتقدم باید برای بسکتبال کشور مفید باشیم چون به جامعه بسکتبال تعهد داریم و هر چه داریم از این رشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی‌هایی که درپیش داریم مخصوصاً مرحله پلی‌آف در شرایط عادلانه برگزار شود تا باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان بتوانند توانایی خود را نشان دهند. وقتی در این شرایط قرار بگیریم شایسته‌سالاری حاکم می‌شود و همه تلاش می‌کنند. بنابراین امیدوارم ادامه لیگ به دور از هر گونه حاشیه و شائبه برگزار شود.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *