کمک ستاد دیه، کمک به خانواده زندانی و رفع مشکلات بزه دیده است

11:32 - 27 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۰۸۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حبیبی گفت : هر قدم و تلاش کوچکی در ستاد دیه مأجور درگاه الهی است؛ چراکه کمک های ستاد دیه در درجه اول کمک به رفع مشکلات بزه دیده مسئله است و در درجه دوم کمک به خانواده زندانی محسوب می‌شود.
ستاد دیه یزدبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، محمدرضا حبیبی در آخرین جلسه ستاد دیه استان یزد ضمن تشکر از اعضای هیئت مدیره و تلاش هایی که در یکسال گذشته منجر به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد شد،  افزود: هر کس در این مسیر کمکی انجام دهد و قدمی بردارد بدون تردید در مسیر رضایت الهی حرکت کرده است.

وی بر جلب کمک های مردمی و جذب مشارکت خیران تأکید کرد و بیان داشت: جشن های گلریزان که در سطح استان به همت ستاد دیه برگزار می شود ، نقطه ثقل جمع کمک های مردمی و گلوگاه آشنایی خیران با اهداف بلند و خیر خواهانه مجموعه ستاد دیه است.

این مقام قضایی به تهیه و پخش برنامه ماه مهربانی با هدف جلب کمک به زندانیان جرائم غیر عمد با همکاری صدا و سیمای مرکز یزد در ماه رمضان سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت : باید با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف آن برنامه که زمینه آشنایی مردم و فرهنگ سازی کمک به زندانیان جرائم غیر عمد و خانواده زندانیان نیازمند را ترویج می کرد ، برای سال آتی برنامه ای تأثیر گذار تر تهیه شود.

شایان ذکر است در پایان این جلسه از تلاش های یکساله اعضای هیئت مدیره با اعطاء الواح تقدیر، تجلیل شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *