امت اسلام بی‌‌پناه نیست/ ایران حامی مقاومت اسلامی است

18:10 - 24 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۰۵۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: امت اسلام دیگر بی‌پناه نیست و حامی بزرگ و قدرتمندی به نام ایران دارد.
رمضانیان
به گزارش گروه سیاسی ، مجریان طرح حلقه‌های صالحین آموزش و پرورش استان البرز با برگزاری نشستی، برنامه‌های سال 96 را بررسی کردند. در بخشی از این مراسم عباسعلی رمضانیان طی سخنانی اظهار داشت: شرایط ایران اسلامی با دیگر کشورها به ویژه کشورهای به ظاهر اسلامی که تنها نام اسلامی را یدک می‌کشند، تفاوت دارد.
 
وی افزود: علت این است که ایران به دنبال استقلال و عزت و اجرای احکام اسلام ناب محمدی(ص) و تربیت انسان‌های آگاه و با بصیرت است. رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور تصریح کرد: به همین دلیل اکثر کشورهای زورگوی غربی به دنبال مقابله با برنامه‌ها و تدابیر نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و نمی‌خواهند ایران الگویی برای کشورهای مسلمان و دیگر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب باشد.
 
رمضانیان گفت: برای مقابله با توطئه‌ها و تهدیدهای دشمن باید همچون دوران دفاع مقدس به صورت جهادی وارد میدان شده و با اتکا به توان داخلی و نسل جوان، تلاش کنیم.
 
وی بیان داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم بدون کوچک‌ترین هراسی در برابر دشمنان ایستادگی کردند، چرا که با فرهنگ ولایت‌مداری، روحیه جهادی و شهادت‌طلبی وارد میدان شده و می‌شوند.
 
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور افزود: مهمترین نقطه آسیب هر کشوری، ترس و هراس نخبگان از دشمن است و اگر رزمندگان سپاه اسلام، شهدا و ایثارگران از دشمن هراس داشتند، هرگز نمی‌توانستند در برابر تجاوز دشمن مقاومت کنند.
 
رمضانیان ادامه داد: امروز ما باید این روحیه در میان نسل جوان و به ویژه دانش‌آموزان تقویت کنیم،‌ چرا که توطئه دشمن هر روز سنگین‌تر می‌شود. وی گفت: دشمن می‌خواهد عزت و سربلندی ما را نابود کرده و ملت ایران را به زانو درآورد و اگر در برابر توطئه‌ها و اهداف شوم و بسیار خطرناک دشمن غفلت کنیم،‌ آسیب می‌بینیم.
 
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور اظهار داشت: تحقق این مهم نیازمند هوشمندی فرهنگیان و تلاش آنها برای بصیرت‌افزایی جامعه است. رمضانیان با تاکید بر اینکه امت اسلام بی‌پناه نیست، گفت: اگر روزی مسلمانان در برابر تهاجم و زورگویی استکبار جهانی و به ویژه سران کاخ سفید و صهیونیست‌ها مظلوم بودند، امروز بی‌پناه نیستند.
 
وی تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راس آن مقام عظمای ولایت حامی و پشتیبان مقاومت اسلامی و امت اسلام هستند. رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در پایان اظهار داشت: ما وظائف سنگین بسیاری در برابر جهان اسلام بر عهده داریم و باید بر اساس تکلیف شرعی خود از امت اسلام حمایت کنیم.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *