چهارشنبه سوری یادآور رسم کهن ایرانی است/ مواظب خود و آتش نشان های فداکارمان باشیم

8:01 - 24 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۰۱۹
صنعتگر با تاکید براینکه چهارشنبه سوری یادآور یک رسم کهن ایرانی است، گفت: در چهارشنبه آخر سال مواظب خود و آتش نشان های فداکار کشورمان باشیم.
غلامرضا صنعتگرغلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پا پ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: به طور معمول در گذشته در شب های چهارشنبه سوری آتش روشن می کردند و از روی آن می پریدند.

وی ادامه داد: روشن کردن آتش در چهارشنبه آخر سال با توجه به دیدگاه کهن ایرانی صورت می گرفت.

خواننده "میشه ضامنم بشی" تصریح کرد: متاسفانه هم اکنون وضعیت به اندازه ای بد شده که اتفاقات خطرناکی در چهارشنبه آخر سال رخ می دهد.

وی اظهار کرد: چند روز قبل شنیدم که به دلیل ا نتشار مواد محترقه چند نفر در شهر اردبیل فوت شدند که این موضوع بسیار جای نگرانی و تاسف دارد.

صنعتگر تصریح کرد: از تمامی مردم کشورم خواهشم می کنم که مواظب خود و آتش نشان های کشورمان باشند چرا که هنوز خستگی آتش سوزی ساختمان پلاسکو از تن آتش نشان های فداکار خارج نشده است.

خواننده آلبوم "هنوزم سرپام" با اشاره به قطعه های آلبوم جدید خود تصریح کرد: آلبوم "هنوزم سرپام" از 11 قطعه به نام های "حقم نبود" ، " بغض" ، " آتیش بازی" ، " دل سپردتم، " الهی بمیرم برای خودم" ، " داری می ری" ، " هنوزم سرپام" ، " چه کسی" ، "دلتنگ" ، "مردمان آفتابی " و " میشه ضامنم بشی" تشکیل شده است.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: در آلبوم "هنوزم سرپام" در زمینه آهنگسازی با هنرمندانی از جمله محسن حسینی، ابراهیم منصفی و محمد آرام باش همکاری کرده ام.

صنعتگر خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اینکه در نزدیکی فصل بهار قرار داریم باید تلاش کنیم تا اتفاق های بدی در چهارشنبه آخر سال رخ ندهد تا روزهای آغازین سال جدید را خراب نکنیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *