ورود 32 واگن جدید به ناوگان رجا

16:07 - 22 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۹۴۵۶
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مدیرعامل شرکت رجا با اشاره به ورود 32 واگن جدید و بازسازی شده به ناوگان ریلی رجا در روزهای آتی گفت: امیدواریم ماحصل تلاش همه ی ارکان رجا به نتیجه برسد و بتوانیم آن طور که شایسته و بایسته هم وطنان عزیز بویژه زوار امام رضا- علیه السلام – است خدمات بهتر و شایسته ای در ایام نوروز ارائه بدهیم.
ورود 32 واگن جدید به ناوگان رجابه گزارش گروه اقتصاد به نقل از روابط عمومی رجا، محمد رجبی با بیان این که نگاه مردم به رجا نگاه خوبی است افزود: افق پیش رو برای پیشبرد اهداف نیازمند یک همت عالی است و تمام تلاش ما نیز این است که با الهام از دعای آغازین سال و با الهام از ادبیات ملی و دینی‌مان سال 96 را با همت عالی آغاز کنیم و با تحرک و پویایی بیشتر تغییر و تحول مثبتی را در همه ی زمینه های خدمات رسانی به مردم بوجود آوریم.

رجبی افزود: ما به عنوان رسولان بخش ریلی مسافری باید با دانش بالا و برنامه ریزی دقیق هم چنین با حوصله و هم افزایی برای بهبود و توسعه ی این بخش از حمل و نقل همت گماریم و امیدوارم ماحصل تجارب تک تک مدیران بتواند به پیشرفت و توسعه ی همه جانبه ی صنعت ریلی کمک کند.

مدیرعامل رجا در پایان گفت: علی رغم نارسایی ها و تنگناهای موجود، مجموعه فعالیت های صورت گرفته در جهت بهبود اوضاع پیش می رود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حمایت های صورت گرفته از سوی سهامداران در راستای افزایش سرمایه ی رجا، هم چنین ورود واگن های نو و بازسازی شده در روزهای آتی به ناوگان این شرکت همچنین انعقاد قراردادهای مختلف در راستای تهیه و تأمین واگن های مورد نیاز، امیدواریم با تلاش های صورت گرفته شاهد تحول اساسی در خدمات‌رسانی مناسب و در شأن ملت عزیزمان باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *