غلامرضا صنعتگر از کارهای ناتمامش در سال 95 می‌گوید/ آلبوم هنوزم سرپام با استقبال خوبی رو به رو شد

20:30 - 22 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۹۳۴۷
صنعتگر با اشاره به اینکه از آلبوم "هنوزم سرپام" استقبال خوبی صورت گرفته، گفت: کارهای ناتمامی دارم که باید آن ها را انجام دهم.
غلامرضا صنعتگرغلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: در آستانه فرارسیدن سال جدید برای تمامی هموطنانم آروزی سلامتی دارم.

وی ادامه داد: آ‌لبوم جدیدم با عنوان " هنوزم سرپام" به تازگی روانه بازار موسیقی شده است که خدا را شکر با استقبال خوبی  از سوی مخاطبان رو به رو شد.

صنعتگر با اشاره به قطعه های آلبوم جدید خود تصریح کرد: آلبوم "هنوزم سرپام" از 11 قطعه به نام های "حقم نبود" ، " بغض" ، " آتیش بازی" ، " دل سپردتم، " الهی بمیرم برای خودم" ، " داری می ری" ، " هنوزم سرپام" ، " چه کسی" ، "دلتنگ" ، "مردمان آفتابی " و " می شه ضامنم بشی" تشکیل شده است.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: درآلبوم "هنوزم سرپام" در زمینه آهنگسازی با هنرمندانی از جمله محسن حسینی، ابراهیم منصفی و محمد آرام باش همکاری کرده ام.

این خواننده موسیقی پاپ یادآور شد: در زمینه تنظیم قطعه ها نیز با بابک مافی ، رهام قوجاوند، فربد یزدان فر و عمران طاهری فعالیت داشته ام.

وی تصریح کرد: اتفاق هایی در زمینه موسیقی در ذهن دارم و یکسری کارهای ناتمامی دارم که باید آن ها را اتمام برسانم. 

خواننده آلبوم " هنوزم سرپام" خاطرنشان کرد: باید فرصتی فراهم شود تا بتوانم ملودی هایی بسازم که مردم آن کارها را دوست داشته باشند و سپس این آثار را روانه بازار موسیقی کنم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *